کد خبر : 1787800 | 03 آبان 1400 ساعت 16:25 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

دیدار مهم عزیزی‌خادم و براتی با نایب رئیس مجلس

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و احمدرضا براتی امروز به دیدار علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی رفتند.

دیدار مهم عزیزی‌خادم و براتی با نایب رئیس مجلس

به گزارش "ورزش سه"، نیکزاد که از چهره‌های با نفوذ سیاسی و نزدیک به دولت مستقر محسوب می‌شود، در مجلس نیز جزو نواب رئیس و چهره‌های تاثیرگذار به حساب می‌آید و از این رو جلسه او با دو عضو بلند فدراسیون اهمیت خاصی داشت.

 

رئیس فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیات‌رئیسه که در عین‌حال عضو کمیته تدوین و مقررات حرفه‌ای نیز است، برای توضیح اهمیت مسئله‌ی اساسنامه فدراسیون فوتبال با نیکزاد جلسه داشتند.

همان‌طور که می‌دانید مسئله اصلی اساسنامه مورد نظر فیفا در ایران، عدم تصویب نهایی آن در ارکان رسمی مثل دولت و مجلس است که با توجه به این‌که در این اساسنامه مدنظر، فدراسیون فوتبال یک موسسه خصوصی تلقی می‌شود، نهادهای عمومی با تصویب آن مخالفت می‌کنند.

حالا عزیزی‌خادم و براتی با برشمردن مشکلات و عواقبی که می‌تواند عدم تصویب اساسنامه به همراه داشته باشد، در این زمینه با نیکزاد رایزنی کرده و عکسی به یادگار گرفته‌اند.

 

عزیزی‌خادم هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد در صورت عدم همکاری نهادهای مربوطه، فوتبال ایران با خطر تعلیق مواجه خواهد شد؛ با این‌حال مسئله عدم تصویب اساسنامه مدنظر فیفا در ایران یک موضوع قدیمی است که حداقل دو دهه محل مناقشه بوده است.

دیدگاه‌ها