کد خبر : 1787805 | 03 آبان 1400 ساعت 16:55 | 21.7K بازدید | 15 دیدگاه

به خاطر پول به رئال رفت

وینیسیوس از بچگی هوادار بارسلونا بود

آندره کوری استعدادیاب سابق بارسا در برزیل ادعا کرد که وینسیوس ستاره رئال مادرید، هوادار بارسلونا بود.

وینیسیوس از بچگی هوادار بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس تابستان 2018 بود که از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و برای او 45 میلیون یورو نیز هزینه شد. بارسلونا هم در آن مقطع خواهان او بود.

 ستاره برزیلی در فصل اول حضورش ابتدا راهی تیم دوم رئال شد ولی با اخراج جولن لوپتگی و روی کار آمدن سانتی سولاری، او به ترکیب اصلی رسید. با زیدان هم وینی روزهای پرنوسانی داشت ولی فصل قبل بالاخره توانست خود را به مربی فرانسوی ثابت کند و در اغلب بازی ها در ترکیب ثابت قرار داشت.

 

 

1657814

 

 

شرایط برای وینیسیوس در فصل جاری کاملا متفاوت شده و او زیر نظر کارلو آنچلوتی تبدیل به یک ستاره بزرگ شده است. وینی تا به اینجای فصل 5 گل به ثمر رسانده یعنی بیشتر از تمام فصل گذشته.

او دیروز در ال کلاسیکو هم یکی از بازیکنانی بود که بیش از همه توسط هواداران بارسا هو شد و مدافعان بارسا را مقهور تکنیک و سرعت خود کرده بود.

 

 

1657817

 

 

آندره کوری استعدادیاب سابق بارسا و کسی که سال 2013 باعث انتقال نیمار به بارسا شد، معتقد است که وینیسیوس از کودکی هوادار بارسا بوده ولی به خاطر پول بیشتر رئال را ترجیح داد. او در مصاحبه با راک 1 گفت:« وینیسیوس از کودکی هوادار بارسلونا بود و حتی می دانم پس از برتری 6-1 بارسا بر پی اس جی، از شدت خوشحالی و هیجان گریه کرد. کار انتقالش به بارسا تمام شده بود. مدیر برنامه های او از دوستانم بود ولی در آخرین لحظات با چرخشی 180 درجه ای او را به رئال انتقال داد و از همان روز ارتباط‌مان قطع شد.»

 

 

1657815

 

 

کوری ادامه داد:« سال 2013 نیمار در مورد مشابه بارسا را ترجیح داد در حالی که رئال برای او 100 میلیون یورو بیشتر پرداخت می کرد. انتقال نیمار به بارسا بسیار پر زحمت بود و تلاش زیادی کردم تا او پیراهن بارسلونا را به تن کند.»

 

لازم به ذکر است که اخیرا جرارد پیکه نیز در مورد وینیسیوس همین ادعا را مطرح کرده بود. این در حالی است که ستاره برزیلی از روز اول حضورش در رئال همواره از علاقه اش به این باشگاه سخن گفته و یکی از عادت هایش پس از گلزنی، بوسه زدن بر نشان باشگاه است.

 

دیدگاه‌ها