کد خبر : 1787829 | 03 آبان 1400 ساعت 17:49 | 45.5K بازدید | 11 دیدگاه

چراغ سبز سرمربی ایتالیایی؛

شروط کونته برای توافق با یونایتد چیست؟

آنتونیو کونته، سرمربی سابق و ایتالیایی اینتر به هدایت باشگاه منچستریونایتد علاقمند است.

شروط کونته برای توافق با یونایتد چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین و با پنج گل مقابل لیورپول در استادیوم اولدترافورد شرایط را برای ادامه فعالیت اوله گونار سولسشر دشوار ساخته و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او منتشر شده است. سایت "منچستر ایونینگ نیوز" مدعی شد آنتونیو کونته جدی ترین گزینه مدیران یونایتد برای جانشینی سولسشر بوده و در صورت رفع برخی مشکلات، او می تواند به زودی هدایت این تیم را به عهده گیرد. دیروز نیز نام کونته در توئیتر انگلیس ترند شد و به نظر می رسد هواداران یونایتد نیز خواهان حضور او در اولدترافورد هستند.

 

1605643

 

در واقع به نظر می رسد این سرمربی ایتالیایی و 52 ساله تنها نگرانی هایی در مورد نحوه اداره باشگاه داشته و خواهان کنترل کامل فعالیت مدیران منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات است. البته یکی از مشکلات فعلی یونایتد برای انتخاب سرمربی را باید نامشخص بودن وضع مدیریت فوتبالی باشگاه دانست.

 

اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی باشگاه، به دنبال واکنش های شدید بر سر پروژه جنجالی سوپرلیگ اروپا استعفا کرد و قرار است در پایان سال از این سمت کنار برود، اما هنوز تاریخ این تغییر و البته نام جایگزین او نامشخص است.

 

آنتونیو کونته که در سال 2017 با چلسی قهرمان لیگ برتر و یک سال بعد فاتح جام اتحادیه شد، در انتهای فصل گذشته و به علت عدم توافق در مورد استراتژی باشگاه اینتر در فصل نقل و انتقالات، این باشگاه را ترک کرد و همین نشان می دهد کنترل کامل بر امور فنی یکی از نکات مهم برای کونته است.

دیدگاه‌ها