کد خبر : 1787830 | 03 آبان 1400 ساعت 20:00 | 35.1K بازدید | 15 دیدگاه

آبادانی‌ها از خودی خوردند؛

تراکتور 3- صنعت نفت 0؛ هوای تازه از پنجره باز!

تراکتور اولین سه امتیاز فصل را در شب اشتباهان مرگبار عناصر دفاعی تیم نفت دشت کرد.

تراکتور 3- صنعت نفت 0؛ هوای تازه از پنجره باز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی لیگ بیست و یکم را شروع کرد که به دلیل پنجره بسته، در بازی اول مقابل گل گهر خریدهای خود را در اختیار نداشت و با شکست سنگین 4 بر یک زمین را ترک کرد. این تیم در هفته دوم و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش با ترکیب کامل مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان قرار گرفت؛ تیمی که مثل تراکتور، فصل را با شکست شروع کرده بود. شاگردان منصوریان در هفته اول با یک گل مغلوب ذوب آهن شدند و امروز در غیاب او مقابل تراکتور در تبریز به دنبال جبران بودند. در چنین شرایطی تراکتور بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و روی اشتباه دفاع نفت و با تک گل پیمان بابایی، نیمه اول را به سود خود به پایان رساند. تلاش های نفت در نیمه دوم برای جبران حاصلی در پی نداشت و روی دو اشتباه دیگر از سوی مدافعان و دروازه بان این تیم گل های دوم و سوم تراکتور هم به ثمر رسید تا در روزی که هر سه گل تراکتور با اشتباه عناصر دفاعی نفت به ثمر رسید، فیروز کریمی اولین سه امتیاز فصل را دشت کرده و شکست سنگین هفته گذاشته را جبران کند.

 

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400
سه شنبه: 1400/08/03 ؛ ساعت: 18:00
ورزشگاه: شهید سلیمانی (بدون تماشاگر)
گروه داوری: روح اله شریفی – محمد راهی – حمید رضا افشون – سعاد وفاپیشه  ، ناظر : ایرج نظری

 

ترکیب تیم تراکتور:


محمدرضا اخباری
ابوالفضل رزاق‌پور
اکبر ایمانی
سامان نریمان جهان
عبدالله حسینی
پیمان بابایی
محمد قادری (سعید واسعی 65)
محمد عباس زاده(48 - بهزاد سلامی)
شاهین ثاقبی (علی فتحی 65 ( هادی حبیبی نژاد     85))
آرش قادری 
عبدالله ناصری

 

سرمربی: فیروز کریمی

 

1657872

 

ترکیب تیم صنعت نفت:


احمد گوهری
میثم تهی‌دست
رضا یزدان دوست (مهدی حنفی 64)
فرزاد جعفری (رضا امانی نژاد 81)
 امید خالدی
محمدرضا غبیشاوی (علی امیری 81)
حکیم نصاری
عباس بوعذار
سید فاخر تهامی (حسن بیت سعید 89)
طالب ریکانی (احمد شریعت زاده 64)
شروین بزرگ

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

1657871

 

شرح گل:

 

تراکتور 1 – صنعت نفت آبادان (پیمان بابایی 9): روی پاس اکبر ایمانی که دقت کافی را نداشت، پیمان بابایی با فرصت طلبی توپ را از رضا یزدان‌دوست ربود و در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت؛ او موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه گوهری را باز کرده و تراکتور را یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

 

1657867

 

تراکتور 2 – صنعت نفت 0 (پیمان بابایی 86): روی پاس زیبای رزاق پور و اشتباه مرگبار تهی دست و فرصت طلبی دوباره پیمان بابایی، این بازیکن در موقعیت تک به تک با گوهری قرار گرفت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

 

تراکتور 3 – صنعت نفت 0 (سامان نریمان جهان 4+90): گوهری که از دروازه خارج شده بود، خارج از محوطه جریمه با یک اشتباه عجیب توپ را لو داد و سامان نریمان جهان توانست از این اشتباه نهایت استفاده را کرده و گل سوم را بزند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 6: پیمان بابایی در سمت راست محوطه جریمه تیم نفت صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 17: شوت پر قدرت طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه تراکتور از دقت کافی برخوردار نبود و راهی اوت شد.

دقیقه 25: روی یک ارسال خطرناک از سمت چپ رضا یزدان‌دوست می توانست دروازه تراکتور را باز کند اما دروازه او در دهانه دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: محمدرضا اخباری با یک عکس العمل دیدنی ضربه مهاجم صنعت نفت در موقعیت تک به تک را مهار کرد.

دقیقه 54: محمد قادری با یک حرکت انفجاری از چند بازیکن نفت گذشته و وارد محوطه جریمه شد؛ ضربه این بازی اما از دست کافی برخوردار نبود و از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 56: پاس در عمق بلند اکبر ایمانی، محمد قادری را در یک موقعیت خوب قرار داد اما این بازیکن مثل دو دقیقه پیش با یک ضربه کم دقت توپ را به بیرون زد.

دقیقه 64: پیمان بابایی روی پاس سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد. او در حالی که شرایط خوبی برای شوت زنی نداشت با ضربه ای زمینی دروازه را هدف گرفت که گوهری توپ را با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 69: بهزاد سلامی با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را هدف گرفت؛ توپ در حالی که گوهری فقط یک نظاره گر بود به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 70: روی پاس خوب طالب ریکانی، شریعت زاده در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت. ضربه بازیکن نفت در این صحنه را گلر تراکتور با واکنشی خوب مهار کرد.

دقیقه 82: روی یک ارسال نه چندان خطرناک به سمت دروازه تراکتور، اخباری اشتباه کرد و بازیکن نفت می رفت دروازه را باز کند؛ روی برخورد گلر تراکتور با این بازیکن، نفتی ها معتقد بودند که خطای پنالتی انجام شده است.

دقیقه 83: شروین بزرگ در داخل محوطه جریمه و از زاویه ای بسته دروازه تراکتور را هدف گرفت که ضربه او را اخباری به خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 84: ضربه سر خطرناک بازیکن نفت روی ارسال کرنر از سمت راست، دروازه تراکتور به شدت تهدید شد؛ توپ در این صحنه با کمترین اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در حاشیه:


*تراکتور مقابل تیمی قرار گرفته که سرمربی فصل گذشته اش هدایت آن را به عهده دارد؛ منصوریان در پنج هفته ابتدایی لیگ بیستم سرمربی تراکتور بود. 
*علیرضا منصوریان در بازی امروز به دلیل محرومیت از همراهی صنعت نفت بازمانده است.
*با توجه به اینکه بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود، باشگاه تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف صنعت نفت رفته و به نظر می رسد که تا زمان بازگشت تماشاگر به ورزشگاهها این اتفاق تداوم داشته باشد.
*فیروز کریمی بعد از دو بازی سخت مقابل النصر و گل گهر، برای اولین در این بازی توانسته از بازیکنان جدید خود در ترکیب تراکتور استفاده کند.

*چمن ورزشگاه بنیان دیزل برخلاف سال های گذشته و به مانند لیگ بیستم از کیفیت خوبی برخوردار نیست.
*در غیاب علیرضا منصوریان، وظیفه هدایت بازیکنان صنعت نفت از کنار زمین را محمد خرمگاه به عهده دارد.
*پیمان بابایی با رقص آذری، بخشی از جشن گل خود را برگزار کرد.

*بازیکنان و نیمکت تیم نفت در چند صحنه نسبت به قضاوت داور اعتراضاتی داشتند.
*صدای تشویق هواداران تراکتور برای چند بار از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد. این در حالی است که بنرهایی از 4 هوادار فقید تراکتور روی سکوها هم دیده می شود.

دیدگاه‌ها