کد خبر : 1787846 | 03 آبان 1400 ساعت 18:55 | 26.1K بازدید | 17 دیدگاه

مرد نروژی نزدیک تر از همیشه به خط پایان

جلسه سرنوشت‌ساز؛ سولسشر امشب اخراج می‌شود؟

فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورتس، به نقل از گاردین ادعای جدیدی را درباره تحولات باشگاه منچستریونایتد مطرح کرد.

جلسه سرنوشت‌ساز؛ سولسشر امشب اخراج می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش از وقفه بازی‌های ملی منچستر یونایتد دو شکست تلخ را تجربه کرد. شیاطین سرخ ابتدا در جام اتحادیه مقابل وستهام شکست خوردند تا حذف تلخ و زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشند. چند روز بعد یونایتد در لیگ برتر انگلیس نیز مقابل استون ویلا شکست خورد تا تیره روزی های این تیم ادامه پیدا کند.

 

با این حال منچستر یونایتد امیدوار بود که بعد از وقفه بازی‌های ملی فرم خوب خود را به دست آورده و دوباره به کورس قهرمانی بازگردد اما آنها ابتدا کار را با شکست سنگین برابر لسترسیتی آغاز کردند. پس از آن یونایتد در مسابقه‌ای که ابتدا با دو گل از آتالانتا عقب افتاده بود نهایتاً به پیروزی 3-2 رسید تا موقتاً انتقادات از سرمربی نروژی کاهش پیدا کند.

 

 

1657595

 

 

با این حال شکست 5-0 شب گذشته شیاطین سرخ مقابل رقیب سنتی‌شان یعنی لیورپول، اوله گنار سولسشر را در بدترین وضعیت ممکن قرار داده است. با وجود اینکه طی ساعات اخیر برخی گزارش‌ها از ادامه کار این سرمربی نروژی در یونایتد حکایت داشته اما حالا فابریتزیو رومانو ادعای جدید و قابل توجهی را مطرح کرده است.

 

بر اساس گزارش خبرنگار معتبر ایتالیایی به نقل از گاردین، مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد یعنی ریچارد آرنولد تمام قرارهای کاری امشب خود را لغو کرده تا با خانواده گلیزر ها(مالکان آمریکایی منچستر یونایتد) جلسه ای را برگزار کند که اصلا بعید نیست خروجی آن اخراج اوله گنار سولسشر باشد.

دیدگاه‌ها