کد خبر : 1787849 | 03 آبان 1400 ساعت 18:53 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسی از عنایتی توقع معجزه ندارد

پاسخ کوثری به احتمال حضور در هیئت مدیره هوادار

جهانگیر کوثری می‌گوید که رضا عنایتی فرصت ساختن تیم مدنظرش را نداشته است.

پاسخ کوثری به احتمال حضور در هیئت مدیره هوادار

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر کوثری پیشکسوت فوتبال ایران که تماشاگر شکست هوادار مقابل پیکان بود، در خصوص این دیدار اظهار داشت: طبیعی است که وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید، باید با فضای یک خرده حرفه‌ای تر لیگ برتر آشنا شود. بازی سخت‌تر است و تیمها قوی‌تر و آماده‌تر و متمول تر هستند. ضمن اینکه تیم ما دیر بسته شد و آقای عنایتی هم فرصت نکرد که بازیکنی تازه بیاورد یا بازیکنانی که در نقاط محوری هستند را به خدمت بگیرد.

 

او درباره دو شکست متوالی هوادار عنوان کرد: فرصت بدنسازی و کارهای تاکتیکی کم بود و شاید بعد از این تعطیلات فیفادی آقای عنایتی بتواند تیمش را آماده تر کند. انتظار نیست که تیم شاهکار کند. تیم مقابل استقلال خوب بازی کرد و یک هیچ باخت، پیکان هم تیم آماده‌ای بود و من اصلا فکر نمی‌کردم که اینطور باشد. آنها از نظر قدرت دوندگی و کارهای تاکتیکی برنامه داشتند. آنها خوب تمرین کردند و خوب آماده بودند و دو گل ناگهانی هم زدند. 

 

کوثری در مورد احتمال همکاری اش با هوادار اظهار داشت: من به عنوان تماشاگر آمدم. تیم از نظر مالکیتی برای یکی از دوستان من است و دوستانه از من درخواست کردند که مثل آقای علیرضا اسدی و داریوش مصطفوی هم هستند که آمده‌اند کمک کنند. اگر یک تیمی در لیگ برتر باشد و جزو تیمی باشد که می‌خواهد امکانات بسازد، آکادمی ساخته، یک زمین دربست در اختیار مربیان قرار می‌دهد و... ما خوشحال می‌شویم. چون بحث سازندگی است ما هم دوست داریم حضور داشته باشم.

 

وی افزود: من با فوتبال زندگی کردم و بدم نمی‌آید اگر تجربه‌ای دارم به جوانان انتقال دهم. خوشحال می‌شوم اگر به فوتبال باشگاهی یا ملی کمک کنم.

 

جهانگیر کوثری در پایان راجع به طرح مسائل جادوگر و رمال و... گفت: کسانی که دنبال علم فوتبال هستند از این ماجراهای جادوگری و... پرهیز می‌کنند. فکر نکنم کسی طرفدار این قضایا باشد و فکر کنم این منحرف کردن ذهن بقیه تیمهاست تا بتوانند بهره برداری کنند. اینها خرافات است تا بتوانند  راه اصلی و فکری جامعه را به آن سمت ببرند.

دیدگاه‌ها