کد خبر : 1787859 | 03 آبان 1400 ساعت 19:13 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

رجب زاده: قطعا در لیگ برتر می‌مانیم

دفاع دستیار عنایتی از نمایش هوادار

محمد رجب زاده مربی هوادار در خصوص صحنه‌های مشکوک داوری و آینده تیم‌شان صحبت کرد.

دفاع دستیار عنایتی از نمایش هوادار

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در هفته دوم در یک دیدار پر برخورد با دو گل از پیکان شکست خورد و دومین باخت متوالی خود را تجربه کرد. پس از این بازی، محمد رجب زاده، مربی هوادار به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت و در ابتدا گفت: به نظرم نیمه اول به خصوص در یک ربع بیست دقیقه اول اصلا خوب نبودیم، در عین حال که در حمله بودیم متاسفانه در ضدحمله گل خوردیم و آن یکی گل هم ضربه ایستگاهی بود و در مجموع بازی تحت اختیار ما بود و فکر می‌کنم که ما هنوز کم تجربه هستیم و پیکان با تجربه تر بود.

 

او با تایید اینکه بازی مقابل استقلال انتظارات را بالا برده گفت: ما هنوز مانده تا خودمان را با شرایط لیگ برتر وفق دهیم و به خصوص در بیست دقیقه اول کم تجربه بودیم و فقط به فکر حمله کردن بودیم ولی قطعا درست می‌شود و در هفته‌های اینده شرایط بهتری خواهیم داشت.

 

رجب زاده در مورد داوری رازی گفت: فکر نمی‌کنم مورد خاصی باشد و باید کارشناسان نظر بدهند ولی چندتا خطا بود، به خصوص آن ایستگاهی که ما روی آن گل خوردیم. روی یک صحنه هم از زاویه ما فکر می‌کنیم پنالتی به نفع ما بود ولی شاید داور از یک زاویه بهتر دیده و بازهم می‌گویم کارشناسان باید نظر دهند و هردو اخراج هم درست بود.

 

او در مورد اینکه آیا هوادار در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: قطعا تیم ما در لیگ خواهد ماند. کیفیت بالا و جوانان بسیار خوبی داریم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

دیدگاه‌ها