کد خبر : 1787865 | 03 آبان 1400 ساعت 19:37 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: این قول را درباره هوادار می‌دهم

با هر اوت چند دقیقه طول می‌کشید به بازی برگردیم

رضا عنایتی می‌گوید که تیم او پتانسیل بالایی برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول دارد.

با هر اوت چند دقیقه طول می‌کشید به بازی برگردیم

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره دلایل شکست تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم پیکان خیلی از ما حرفه ای تر بود و با دو موقعیتی که روی دروازه ما آوردند و دو ضد حمله ای که ما خوردیم. گل اول روی ضربه ایستگاهی بود و ما مقداری روی جایگیری مشکل داشتیم و گل خوردیم و گل دوم هم در شرایط ضد حمله بود ولی کل بازی را ما کنترل کردیم و متاسفانه از موقعیت های بیشمارمان استفاده نکردیم. بخاطر دفاع بسیار خوب پیکان در نیمه دوم موقعیت صددرصد روی دروازه پیکان نداشتیم. بازی کاملا یک طرفه بود و این نتیجه که رقم خورد عادلانه نبود. به تیم پیکان تبریک می‌گویم، فوق العاده حرفه ای فوتبال بازی کرد و سه امتیاز خوبی را گرفت و ما هم باید سریع ریکاوری شویم و به جریان بازی برگردیم. تیمی که از دسته پایین تر به بالا می‌آید، این بحران ها طبیعی است. من از اینجا قول می‌دهم که این تیم صددرصد در لیگ برتر می‌ماند چون به توانایی بازیکنانم کاملا اجحاف دارم و می‌دانم چه شرایطی دارند. انشالله بتوانیم هفته به هفته شرایط بهتری را تجربه کنیم و بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم.

 

وی درباره قضاوت بنیادی فر در این دیدار گفت: ما درمورد قضاوت داورها صحبت نمی‌کنیم و انشاالله کارشناس ها قضاوت می‌کنند. دوستان فکر نکنند تیم ما از لیگ یک به لیگ برتر آمده و هر کاری دوست دارند می‌توانند انجام بدهند. به نظر من بنیادی فر امروز اصلا تمرکز قضاوت کردن نداشت. در نیمه اول صددرصد صحنه پنالتی ما را نگرفت و در نیمه دوم هل دادن پیمان میری را پنالتی نگرفت و سوت هایی هم نزد که از این داور باتجربه برای من عجیب است. دوست خوب من هم هست و همانطور که ما روز خوب و بد داریم، مطمئنا داور هم روز خوب و بد دارد و فکر می‌کنم امروز روز خوب آقای بنیادی فر نبود ولی انشاالله در قضاوت های دیگرش مقداری بیشتر دقت کند.

 

او افزود: من از این روزهای سخت تر هم در لیگ یک تجربه کردم. در لیگ یک شرایط کاملا با لیگ برتر متفاوت است ولی انتظار ها در لیگ برتر خیلی بالاتر است و من امیدوارم داور ها مقداری با تمرکز بیشتری داوری کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

 

عنایتی درباره اینکه بازی اول انتظارات را از این تیم زیاد کرده است، عنوان کرد: ما در طول نود دقیقه سوار بر بازی بودیم و همه هم دیدند. این تیم پتانسیل آمدن به بالای جدول را دارد، به بچه ها اعتقاد دارم که کاملا تاکتیک پذیر هستند ولی بعضی وقت ها روز تیم نیست. ما امروز علی‌رغم اینکه تمام و کمال توپ و میدان را در اختیار داشتیم بازی را واگذار کردیم و این جذابیت فوتبال است و کاری هم نمی‌شود کرد.

 

سرمربی هوادار در خصوص مشکل گلزنی تیمش توضیح داد: تیم باید فضا داشته باشد. تیم پیکان به قدری عقب بازی می‌کرد که تمام فضا ها را برای گلزنی و کار های ترکیبی ما گرفته بود. یک اوت انداز هم دارند که برای هر تیمی این اوت انداز نعمت است چون از زمین خودشان تا نزدیک هجده قدم ما پرتاب را انجام و کاملا جریان بازی را تغییر می‌داد و چند دقیقه طول می‌کشید تا ما به بازی برگردیم. تاکتیک خوبی است و من هم اگر چنین اوت اندازی داشتم استفاده می‌کردم ولی فضای آنچنانی به ما ندادند  با تراکمی که در خط دفاعی داشتند. ما دنبال فضا بودیم که پیدا نکردیم ضمن اینکه کمی بدشانس هم بودیم چون اگر ضربه ایستگاهی چراغعلی تبدیل به گل می‌شد شاید شرایط متفاوت می‌شد ولی امروز روز ما نبود و قول می‌دهم این تیم با توان جلو برود.

 

وی در پایان درباره میزبانی در ورزشگاه انقلاب کرج گفت: کاملا راضی بودیم و همه چیز تحت کنترل بود. خسته نباشید می‌گویم به مسئولین و امیدوارم سازمان لیگ شرایطی را مهیا بکند در تهران میزبانی بکنیم. هوادار نداریم و تفاوتی ندارد کجا بازی کنیم ولی همین که تهران میزبانی کنیم شرایط بهتر است. تشکر می‌کنم از دوستانمان در ورزشگاه انقلاب و انشاالله که سلامت باشند.

دیدگاه‌ها