کد خبر : 1787871 | 03 آبان 1400 ساعت 20:05 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیمان بابایی برزیلی‌تر از نفتی‌ها

مهاجم تراکتور با ثبت دبل برابر نفت آبادان، اولین برد تیمش را در فصل بیست و یکم رقم زد.

پیمان بابایی برزیلی‌تر از نفتی‌ها 

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان که امید زیادی داشت در جدال با تراکتور بتواند به نتیجه در تبریز دست یابد، با سه گل شکست خورد تا شرایط علیه طلایی‌پوشان باشد. 

 

در شرایطی که تراکتور هفته اول لیگ را با شکست 4 گله برابر گل گهر سیرجان به پایان رسانده بود، در هفته دوم با یک برد ارزشمند خانگی شرایط را به سود خود خاتمه داد. شاگردان فیروز کریمی در شبی که علیرضا منصوریان همچنان به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت حریف غایب بود، با درخشش پیمان بابایی به یک برد ارزشمند دست یافتند. 

 

پیمان بابایی که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به تراکتور پیوسته بود، در این بازی نقش گلزن اول تیمش را ایفا کرد. او در نیمه اول و در همان دقایق ابتدایی پاس اکبر ایمانی را به خوبی به تور دروازه نفت آبادان گره زد تا اولین گل بازی را به نام خود کند و تیمش با این نتیجه راهی رختکن شود. 

 

در نیمه دوم هم در شرایطی که نفتی‌ها برای جبران گل بی تابی می‌کردند، پیمان بابایی با یک توپ ربایی فوق العاده و در ادامه ضربه تمام کننده به زاویه مخالف، کار را برای حریف تمام کرد و تیمش را به برد نزدیک‌تر کرد. گل پایانی بازی را هم سامان نریمان جهان برای تراکتور زد تا این تیم بعد از شکست چهار گله در هفته اول، اینبار با سه گل کار را به سود خود تمام کند و به اولین برد فصل دست یابد.

دیدگاه‌ها