کد خبر : 1787884 | 03 آبان 1400 ساعت 20:48 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

تراکتور و خروج از بحران؛ به سرعت برق و باد

گاهی شکست های سنگین تیم های بازنده را به بحران می برد. به خصوص تیمی که می بازد یک تیم مدعی باشد. اما این اتفاق در مورد تیم تراکتور صدق نمی کند.

تراکتور و خروج از بحران؛ به سرعت برق و باد 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور این فصل بدترین شروع ممکن را در لیگ برتر داشت. به یاد نداریم تراکتور در بازی ابتدایی در خانه حریف 4-1 بازنده شده باشد اما این اتفاق این فصل و در بازی با گل گهر رخ داد.شاید تصورها بر این بود تراکتور برای خروج از بحران نیاز به چند هفته ای زمان داشته باشد اما تراکتور بلافاصله بعد از این بازی با نمایشی که داشت از بحران خارج شد. زدن 3 گل به صنعت نفت بهانه خوبی بود که شاگردان فیروز کریمی شکست در برابر گل گهر را فراموش کنند. همان طور که شکست 4-1 در برابر گل گهر در سیرجان نتیجه بسیار بدی برای تراکتور بود پیروزی با 3 گل در برابر صنعت نفت یک نتیجه تحسین بر انگیز بود و امروز همه از کامبک خوب تراکتور حرف زدند. 

 

البته بازگشت تراکتور به روزهای خوب بلافاصله بعد از شکست در برابر گل گهر با توجه به اینکه فیروز کریمی مربی باتجربه ای به حساب می آید خیلی چیز عجیبی نیست و حالا تراکتور به دنبال تکرار این بردها در هفته های آتی است. فیروز کریمی و تراکتور دوست دارند در حد و اندازه های یک مدعی باشند. آنها اگر چه در بازی هفته نخست 3 امتیاز مهم و حیاتی را از دست دادند اما به خوبی متوجه شدند مسیر سخت است و اگر از خوب دفاع کردن غافل شوند به سختی جریمه خواهند شد. 

 

نکته جالب در مورد بازی امروز تراکتور – صنعت نفت استفاده تبریزی ها از اشتباهات خط دفاعی حریف بود. همان اتفاقی که در بازی تراکتور – گل گهر رخ داد. تبریزی ها اشتباه کردند و گل گهر بهره برد و این بار بالعکس بود. این تراکتور بود که اشتباه نکرد و در عوض از اشتباهات حریف به نحو احسن استفاده کرد. و در نهایت باید گفت تراکتور به سرعت برق و باد از بحران خارج شد.

دیدگاه‌ها