کد خبر : 1787888 | 03 آبان 1400 ساعت 21:03 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

کار کردن با مهدوی‌کیا حس خوبی دارد؛

سلمانی: خداراشکر که گل زدم و جبران پنالتی شد

کاپیتان تیم امید فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی امید با هدایت مهدوی‌کیا به المپیک صعود کند.

سلمانی: خداراشکر که گل زدم و جبران پنالتی شد

به گزارش "ورزش سه" یاسین سلمانی ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان و کاپیتان تیم امید ایران پس از گلزنی و درخشش در دیدار امروز مقابل نپال که منجر به برتری 4 گله شاگردان مهدی مهدوی‌کیا شد، درباره شرایط بازی گفت: بازی نسبتاً خوبی بود، از همان ابتدای بازی شروع به حمله کردیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما نشد که در نیمه اول به گل برسیم؛ علی‌رغم این‌که موقعیت‌های زیادی داشتیم اما خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم 4 گل بزنیم و پیروز از زمین بازی خارج شویم.

 

سلمانی درباره پنالتی از دست رفته‌اش گفت: می‌خواستم پنالتی را سمت راست بالا بزنم اما به بیرون رفت؛ خداراشکر که توانستم بعد از پنالتی گل بزنم و جبران کنم.

 

وی افزود: اگر پنالتی گل می‌شد، شرایط خیلی برای تیم بهتر می‌شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما پنالتی که از دست رفت، نپالی‌ها به خودشان آمدند و توانستند پاسکاری کنند و این باعث شد که روحیه‌شان بالا برود.

 

کاپیتان تیم امید درباره بازی بعدی مقابل لبنان گفت: لبنان حریف خوبی است و با تاجیکستان هم بازی داشتند که در دقیقه 90 مغلوب شدند، بازی نسبتاً فیزیکی انجام می‌دهند و امیدواریم در آن بازی هم بتوانیم با 3 امتیاز و یک برد خوب دل مردم ایران را شاد کنیم.

 

یاسین سلمانی درباره حریف اصلی ایران در این گروه گفت: حریف اصلی ما در این گروه تاجیکستان است، حالا باید ببینیم که بازی بعدی چطور می‌شود و احتمالا بازی پایانی با تاجیکستان بازی بسیار مهمی خواهد شد.

 

او درباره همکاری با مهدی مهدوی‌کیا گفت: یک کار جدید، یک حس خیلی خوب چرا که آقا مهدی (مهدوی‌کیا) اسطوره فوتبال ایران هستند و این مسئله به من و بچه‌ها انگیزه می‌دهد که با ایشان کار کنیم و امیدوارم که بتوانیم با آقای مهدوی‌کیا به المپیک صعود کنیم.

دیدگاه‌ها