کد خبر : 1787920 | 03 آبان 1400 ساعت 22:32 | 36.6K بازدید | 11 دیدگاه

گری نویل:

فکر نمی‌کنم کونته گزینه مناسبی برای یونایتد باشد

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، با انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی این تیم مخالفت کرد.

فکر نمی‌کنم کونته گزینه مناسبی برای یونایتد باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تحقیرآمیز و پنج گله منچستر یونایتد در بازی شب گذشته برابر لیورپول، آینده اوله گنار سولسشر بیش از هر زمان دیگری با ابهام روبرو شده است. همچنین به نظر می رسد که آنتونیو کونته، سرمربی سابق تیم های یوونتوس، چلسی و اینتر اصلی ترین گزینه برای هدایت شیاطین سرخ محسوب می شود.

 

 

1656402

 

 

کونته فصل گذشته روزهای درخشانی را در فوتبال ایتالیا با اینتر پشت سر گذاشت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های سری‌ث دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد نرآتزوری به سلطه یک دهه‌ای یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد. با وجود همه این ها اما اسطوره منچستریونایتد موافق حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم نیست.

 

گری نویل در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس در این باره گفت: "کونته در دسترس است اما اگر من باشم او را به منچستریونایتد نمی آورم. حالا او را به اینجا نمی آورم. من فکر نمی‌کنم که آنتونیو کونته گزینه مناسبی برای منچستر یونایتد باشد. ممکن است اشتباه کنم و این امکان هم وجود دارد که همین فردا او را به اینجا بیاورند و حتی من هم از او حمایت کنم.

 

 

1617508

 

 

ما پیش از این دیده ایم که یک مربی با سبک لوئیس فن خال نمی تواند اینجا موفق شود. البته من این را هم نمی‌گویم که هیچ مربی‌ای وجود ندارد که بتواند به منچستریونایتد بیاید و عملکرد خوبی داشته باشد."

دیدگاه‌ها