کد خبر : 1788062 | 04 آبان 1400 ساعت 16:42 | 47K بازدید | 23 دیدگاه

استارت بی نظیر وریا در دقیقه 95 (عکس)

نبرد تیم های استقلال و ذوب آهن در اصفهان صحنه های جذاب بیشتری داشت که تحت تاثیر بازی کوین یاگما دیده نشد.

استارت بی نظیر وریا در دقیقه 95 (عکس)

به گزارش "ورزش سه "، استقلال در نیمه دوم بازی با ذوب آهن فوتبالی مبتنی بر ضد حملات برق آسا و خطرناک با فرصت های متعدد به جا گذاشت.لحظاتی که بر جذابیت بازی اضافه کرده بود و تماشاگران تلویزیونی نبرد دو تیم را جلوی گیرنده ها تا پایان بازی نگه داشت تا  فوتبالی دلنشین را تماشا کنند.


شب گذشته شب رونمایی از کوین یامگا بود. ستاره تازه آبی ها که باز هم امید را به دل هواداران استقلال برای فصلی خوب و تماشایی زنده کرد. آن ها بعد از رفتن مامه تیام ، شیخ دیاباته را جذب کردند و حالا یامگا نیز در روز اول همانند دو بازیکن قبلی این تیم خیلی زود توسط هواداران استقلال پذیرفته شده است.


این ها یک طرف قضیه بود، شب گذشته علاوه بر یامگا استقلال بازیکنان خوب زیادی داشت که یکی از آنها وریا غفوری بود. وینگر راست آبی ها که در دقیقه 95 بازی شب گذشته و ثانیه های قبل از دبل یامگا استارتی انفجاری کم نظیر زد تا نشان دهد لیگ بیست و یکم را با انگیزه زیادی آغاز کرده است.  

 


وریا در دقیقه 94:39و پس از درگیری مهری  با بازیکن ذوب آهن و تصاحب توپ توسط او در میانه میدان ، درست پشت هجده قدم استقلال بود .وریا استارت خود را در همین لحظه زد و 4ثانیه بعد به میانه میدان رسیده بود. کاپیتان آبی ها برای اضافه شدن به نفرات هجومی استقلال در دقیقه 94:46یعنی 7ثانیه بعد به پشت هجده قدم ذوب آهن رسیده بود. او در هفت ثانیه فاصله دو هجده قدم دو تیم را طی کرده بود و حالا نزدیک ترین نفر آبی ها به یامگا بود.همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در دقیقه 94:49توپ یامگا تبدیل به گل شده بود و قبل از آن وریا در حالی که سرعت خود را کم کرده بود برای ریباند احتمالی با تغییر مسیربه فرعباسی دروازه بان ذوب آهنی ها رسیده بود.این یکی از لحظات زیبای بازی دیروز دو تیم بود که نشان از آمادگی بدنی بالای کاپیتان استقلالی ها در این فصل دارد. فصلی که برای او مهم و حیاتی است و او برای بردن جام بر بالای دستان خود باید از این استارت ها در طول لیگ زیاد بزند.

 

1658194

 

1658192

 

1658193

 

1658195

دیدگاه‌ها