کد خبر : 1788140 | 05 آبان 1400 ساعت 00:18 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

صعود پردردسر چلسی در جام اتحادیه (عکس)

چلسی در دیداری دشوار و در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر ساوتهمپتون شد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد، در جام اتحادیه و در ضربات پنالتی ساوتهمپتون را مغلوب کرده و به دور بعدی رسید. چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم و روی ارسال بارکلی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر سائول نیگز را فورستر به زیبایی مهار کرد. دقایقی بعد این بار کای هاورتز با حرکتی تماشایی از سمت راست می توانست دروازه ساوتهمپتون را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 این بار آرمسترانگ موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه چلسی داشت، اما ضربه او بعد از برخورد با متئو کواچیچ با عکس العمل تماشایی کپا آریزابالاگا همراه شد. اما در دقیقه 44 و روی ارسال دقیق حکیم زیاش بود که کای هاورتز با پروازی بلند موفق به باز کردن دروازه ساوتهمپتون شد و چلسی با تکیه بر همین یک گل به رختکن رفت.

 

اما دروازه چلسی خیلی زود در نیمه دوم باز شد. واکر پیترز از سمت راست حرکت کرده و ضربه او با دفع ناقص کپا همراه شد تا چه آدامز به راحتی و در مقابل دروازه خالی کار را تمام کرده و گل تساوی را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد ریس جیمز با نواختن یک ضربه ایستگاهی می توانست گل دوم چلسی را به ثمر برساند، اما فورستر به خوبی عکس العمل نشان داد. در دقیقه 75 سائول با ضربه ای تماشایی می توانست دروازه را باز کند، اما باز هم مغلوب سنگربان حریف شد.

 

در دقیقه 93 ساوتهمپتون فاصله ای تا زدن گل برتری نداشت، اما ضربه سر لیانکو را کپا به شکل فوق العاده ای مهار کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. والکات و اسمال بون از ساوتهمپتون و میسون مونت از چلسی پنالتی خود را از دست دادند تا آبی های لندن راهی دور بعدی شود.

 

1658294

 

1658295

 

1658293

 

1658296

 

1658297

دیدگاه‌ها