کد خبر : 1788144 | 05 آبان 1400 ساعت 01:00 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی دانمارک؛

صعود یاران عزت اللهی به جمع 8 تیم

یاران سعید عزت اللهی جواز حضور در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی دانمارک را کسب کردند.

صعود یاران عزت اللهی به جمع 8 تیم

به گزارش ورزش سه، تیم وایله روز یکشنبه این هفته موفق شد به 12 هفته ناکامی در لیگ دانمارک خاتمه بخشیده حریفش نورشلان را شکست دهد. سعید عزت اللهی در شبی که اولین برد فصل وایله به دست آمد، یکی از بهترین های تیمش بود.

 

بعد کسب این برد ارزشمند، وایله امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال دانمارک مقابل هورسنس قرار گرفت و در حالی که سعید عزت اللهی را در ترکیب اولیه خود داشت به پیروزی سه بر یک دست یافت.

 

هورسنس خیلی زود و در دقیقه 3 به گل دست یافت و تلاش وایله برای زدن گل تساوی در نیمه اول حاصلی در پی نداشت. در ادامه کار، ملی پوش ایرانی وایله در دقیقه 15 نیمه دوم تعویض شده و جای خود را به لونداریم داد.

 

تغییرات سرمربی وایله و تلاش های این تیم برای فرار از باخت بالاخره نتیجه داد و این تیم در سومین دقیقه از وقت های اضافه توانست با گل سوسا به بازی برگردد. با ثبت نتیجه یک بر یک، کار به وقت های اضافه کشیده شد. کوین کوستویچ در دقیقه آخرین دقیقه از نیمه اول وقت اضافه گل دوم را برای وایله زد و سوسا، زننده گل اول وایله در دقیقه 115 گل سوم را هم برای تیمش زد.

 

به این ترتیب یاران سعید عزت اللهی موفق شدند با کسب پیروزی سه بر یک مقابل میزبان خود هورسنس به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فوتبال دانمارک صعود کنند.

 

دیدگاه‌ها