کد خبر : 1788325 | 05 آبان 1400 ساعت 21:34 | 17.5K بازدید | 4 دیدگاه

روز خوب راست و چپ نساجی و پرسپولیس در آزادی؛

ستاره قائمشهری، مرد اول دوئل پرسپولیس-نساجی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در شرایطی به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید که سرخ‌پوشان با درخشش مهدی عبدی به 3 امتیاز خانگی دست پیدا کردند.

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل پرونده هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی با برگزاری مصاف تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران بسته شد؛ در نبرد شاگردان گل‌محمدی و الهامی، این سرخ‌پوشان پایتخت بودند که با تکیه بر درخشش و گلزنی مهاجم قائمشهری‌شان توانستند به دومین برد متوالی خود در لیگ بیستم و یکم برسند و در مربع بالانشین جدول جای گیرند.

 

مهدی عبدی در مقابل تیم زادگاه خود شب رویایی را در ورزشگاه آزادی گذراند و پس از آن‌که گل اول را روی یک بغل پا دقیق به ثبت رساند، در گل دوم که سه امتیاز این مصاف خانگی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، حرکت نمایشی از خود به جای گذاشت و با حرکت زیبای خود توانست خط دفاعی نساجی را از جریان کار خارج کند و شمار گل‌های خود در لیگ بیست و یکم را به عدد 2 برساند.

 

1658525

 

این درخشش باعث شد تا نام ستاره قائمشهری پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن نبرد تیم‌های پرسپولیس و نساجی معرفی شود؛ پس از عبدی در ترکیب سرخ‌پوشان، وحید امیری که هم در پست دفاع چپ و هم در پست هافبک چپ امروز به کار گرفته شد و گل اول تیمش را ساخت، با اختلاف کم نسبت به عبدی بهترین نمره را دریافت کرد و رضا اسدی دیگر بازیکن خوب در ترکیب یحیی گل‌محمدی بود.

 

آن‌سوی میدان هم مرتضی منصوری مدافع راست نساجی که تک گل تیمش را ساخت، بهترین بازیکن در جمع شاگردان ساکت الهامی بود و پس از او رضا جعفری وینگر جوان نساجی در کنار حامد شیری مدافع باتجربه این تیم جزو برترین‌های نساجی در مسابقه امشب بودند.

 

1658526

دیدگاه‌ها