کد خبر : 1788344 | 05 آبان 1400 ساعت 23:09 | 29.8K بازدید | 16 دیدگاه

نمی‌توانم از تیم گله کنم

کومان: اخراج از بارسلونا؟ نمی‌دانم

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا معتقد است تیمش در عین شایستگی مغلوب رایو وایه کانو شده است.

کومان: اخراج از بارسلونا؟ نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که یک ضربه پنالتی توسط ممفیس دیپای از دست داد، در نهایت با یک گل مغلوب رایو وایه کانو شد تا دوران دشوار این تیم پس از باخت در ال کلاسیکو باز هم ادامه پیدا کند. اخبار زیادی در مورد احتمال اخراج رونالد کومان به گوش می رسد و این سرمربی باتجربه و هلندی نسبت به آینده خود ابراز بی اطلاعی کرد.

 

رونالد کومان گفت: فکر می‌کنم در 15 دقیقه اول و در هنگام شروع بازی مشکلاتی داشتیم، اما از آن به بعد جریان مسابقه را به خوبی کنترل کردیم. موقعیت‌هایی داشتیم و این خوب است، اما به شرطی که موفق شویم دروازه حریف را هم باز کنیم.

 

1650099

 

رسیدن به گل تساوی به ما روحیه می‌داد، زیرا نسبت به حریف احساس برتری می‌کردیم، اما نتوانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم. شرایط ما خوب نبوده و تیم تعادل خود را در ترکیب از دست داده است. بازیکنان بسیار موثری را از دست داده ایم و در سال های اخیر رقبای ما تقویت شده، اما این اتفاق برای ما رخ نداده است.

 

ممکن است سایر تیم‌ها ترکیب‌های متعادل‌تر و فیزیکی تری در اختیار داشته باشند، اما ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم با آنها رقابت کنیم. بدشانسی و مصدومیت بهانه است. ما نشان داده‌ایم که در سطح خوبی قرار داریم، اما این کافی نیست.

 

ما بازیکنانی در اختیار داریم که می توانند دروازه حریفان را باز کنند. من نمی توانم از تیم گله کنم و شروع بازی برای ما سخت بود. اما با بررسی موقعیت هایی که به دست آوردیم تصور می کنم نتیجه عادلانه نبود. باخت امروز بارسلونا به خاطر نگرش یا سبک بازی نیست و ما فقط نتوانستیم به گل برسیم، پس من نمی توانم چیز دیگری بگویم. آینده ام در خطر است؟ نمی دانم."

دیدگاه‌ها