کد خبر : 1788380 | 06 آبان 1400 ساعت 09:45 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی نکردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه تیمش دیدار مقابل پرستون را بدون مصدوم پشت سر گذاشته ابراز خوشحالی کرد.

کلوپ: فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در مسابقه ای که از ترکیب اصلی خود در دیدار مقابل پرستون استفاده نکرده بود با دو گل تاکومی مینامینو و دیووک اوریگی به پیروزی رسید تا علاوه بر ادامه روند فوق العاده خود طی هفته های اخیر به مرحله بعد رقابت های جام اتحادیه نیز صعود کرده باشد.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تیمش گفت: "شروع خوبی در آغاز این مسابقه داشتیم اما به طور کلی فوتبال فوق العاده بازی نکردیم. از طرف دیگر حریف نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشت. ما در نیمه اول خیلی باز بازی کردیم و همین موضوع باعث شد که شکل بازی خود را از دست داده و نتوانیم موقعیت های خاصی ایجاد کنیم. با این حال نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که باعث شد عملکرد بهتری داشته باشیم."

 

 

1658649

 

 

کلوپ در ادامه گفت: "نکته مهم این بود که هیچ بازیکنی مصدوم نشد و این یعنی شب بدون مشکلی را پشت سر گذاشتیم. البته نکته منفی این بود که در برخی از لحظات مسابقه دچار مشکل شدیم که البته من قبلاً نیز این مسئله را در برخی مسابقات دیده بودم. وقتی چنین وضعیتی به وجود می آید شما باید خود را در مسابقه نگه دارید و این کاری بود که ما انجام دادیم. اینکه گلی دریافت نکردیم و دو گل هم به ثمر رسانده ایم و حالا همه چیز خوب است."

دیدگاه‌ها