کد خبر : 1789548 | 11 آبان 1400 ساعت 15:40 | 172.4K بازدید | 56 دیدگاه

وینیسیوس هست، کیلیان نمی‌آید؟

خداحافظی با امباپه؛ خرید کهکشانی رئال در بن‌بست

جذب کیلیان امباپه برای رئال تبدیل به یک موضوع حیثیتی شده اما هیچکس تصورش را هم نمی کرد که مانع بزرگ این انتقال، در خود مادرید باشد.

خداحافظی با امباپه؛ خرید کهکشانی رئال در بن‌بست

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه هدف بزرگ نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان بود ولی در نهایت با مقاومت پی اس جی این انتقال انجام نشد. ستاره فرانسوی تنها چند ماه دیگر بازیکن پی اس جی است و قراردادش به اتمام خواهد رسید. ماه اکتبر به اتمام رسید و خبری از تمدید قرارداد او نشد.

 

 

1654930

 

 

رسانه های فرانسوی ادعا می کردند که پی اس جی قصد دارد با پیشنهادی جذاب، امباپه را راضی به ماندن کند ولی هدف امباپه پیوستن به رئال مادرید است و از ژانویه می تواند با کهکشانی ها قرارداد ببندد اما شاید او حالا مانعی بزرگ و غیرمنتظره را مقابل خود  می بیند، مانعی که نه در پاریس بلکه در رئال مادرید است.

 

 

1659277

 

 

وینیسیوس؛ هیولای جدید برزیلی

هیچکس تصور نمی کرد وینیسیوس جونیور فصل جاری تبدیل به مهاجمی زهردار شده و موقعیت های گلزنی خود را یکی پس از دیگری وارد دروازه کند. ستاره جوان برزیلی در دو سال گذشته به سوژه تمسخر بسیاری از دوست داران فوتبال تبدیل شده بود. بازیکنی که فرصت هایش را از دست می داد و در زدن ضربات نهایی بسیار بی دقت عمل می کرد اما پس از گذشت دو ماه و نیم از فصل جدید، وینی با زدن 9 گل، دومین گلزن برتر رئال مادرید است و تبدیل به ستاره ای ارزشمند و غیر قابل انکار شده است. تا جایی که اکنون او را قابل مقایسه با امباپه می دانند و تبدیل به مانعی برای ستاره فرانسوی شده است.

 

 

1659273

 

 

در واقع مشکل بزرگ اینجاست که وینی و امباپه در یک پست بازی می کنند و اگر قرار به انتقال امباپه به رئال باشد، کادر فنی باشگاه مادریدی باید به دنبال راه حلی برای این قضیه باشد.

امباپه قرار بود جبرانی باشد برای خرید ناموفق ادن هازارد و کسی که پروژه جدید رئال را در دست بگیرد اما اکنون در رئال مادرید، وینیسیوس این نقش را برعهده گرفته است. پس از درخشش در کیف برابر شاختار، او این روند را در ال کلاسیکو  نیز ادامه داد. شنبه او برابر الچه دبل کرد و تعداد گل هایش در لالیگا را به عدد 7 رساند.

وینی نه تنها اعتماد کارلو آنچلوتی را با خود دارد که در میان هواداران رئال نیز محبوبیتی مضاعف پیدا کرده و پس از گذشت سه سال از جدایی رونالدو، توانسته بخشی از شور و اشتیاق از دست رفته رئالی ها را بازیابی کند. قطعا بسیاری حالا به شوق دیدن بازی های او راهی برنابئو خواهند شد.

تا به اینجای فصل، وینیسیوس 9 گل به ثمر رسانده و همتای او امباپه در پی اس جی شش گل زده است. وینی بیش از هر بازیکنی در لالیگا دریبل زده است(48 بار)، او در رئال 12 موقعیت گل ایجاد کرده و در زمینه باز پس‌گیری توپ نیز موثرترین بوده است(8 بار). از لحاظ برتری در دوئل ها نیز او با 26 موفقیت، چهارمین بازیکن برتر رئال در فصل جاری محسوب می شود.

 

 

1636872

 

 

کیلیان امباپه؛ قهرمان جهان و مدعی توپ طلا

کیلیان مدت هاست که دیگر در سمت راست زمین به میدان نمی رود. در سیستم 3-3-4 پی اس جی، او 2 سال است که یا مهاجم نوک بوده و یا بال چپ. توماس توخل و حالا مائوریسیو پوچتینو هرگز از امباپه به عنوان بال راست استفاده نکردند. فصل جاری او 14 بازی برای پی اس جی انجام داده که هیچکدام در سمت راست زمین نبوده است. امباپه 12 بار مهاجم نوک بوده و در 2 بازی نیز به عنوان بال چپ به میدان رفت.

فصل گذشته امباپه 47 بازی برای پاریسی ها انجام داد که تنها در سه بازی بال راست بود. دو فصل پیش نیز فقط در 3 بازی به عنوان بال راست پاریسی ها ظاهر شد. تنها سه سال قبل بود که هشت بار به عنوان بال راست بازی کرد و دو بار بال چپ.

 

 

واکنش جالب وینیسیوس به پست جدید امباپه :: ورزش سه

 

 

رئال 23-2022؛ وینی یا امباپه؟

وینیسیوس یک بازیکن بی جانشین در رئال مادرید است و غیر قابل بحث در سمت چپ. کیلیان امباپه نیز بزرگترین هدف نقل و انتقالاتی رئال در دو سال گذشته که جذبش برای رئالی ها حیثیتی به نظر می رسد اما ورود ستاره فرانسوی، باعث نیمکت نشینی وینیسیوس خواهد شد مگر اینکه کارلتو راهی برای حضور همزمان این دو پیدا کند.

زیدان در چند بازی وینیسیوس را به سمت راست برد ولی هرگز جواب نداد و در نوک حمله نیز با حضور کریم بنزما، طبعا امباپه و وینی شانسی برای بازی نخواهند داشت.

این ابهامی بزرگ و معضلی غیرمنتظره است؛ آیا  امباپه به سمت راست خواهد رفت یا رئال مادرید پس از چندین تلاش نافرجام و در حالی که دیگر چیزی تا رسیدن به او فاصله ندارد، قید این انتقال بزرگ را خواهد زد؟

 

دیدگاه‌ها