کد خبر : 1791020 | 18 آبان 1400 ساعت 10:29 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست هم اندیشی دبیر کل با سردبیران رسانه ها

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال امروز دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست هم اندیشی با سردبیران رسانه ها حاضر می شود.

نشست هم اندیشی دبیر کل با سردبیران رسانه ها 

به گزارش "ورزش سه"، سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه 18 آبان‌ماه در نشستی که با سردبیران رسانه های ورزشی برگزار می کند در خصوص برنامه های تیم های ملی، مسائل پیش روی فدراسیون فوتبال و برنامه های در دست اقدام به بحث و تبادل نظر می پردازد. در این نشست سردبیران رسانه‌های ورزشی حضور دارند و قرار است سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با سردبیران و خبرنگاران ورزشی به صورت ماهانه برگزار شود.

 

به نظر می رسد یکی از مباحث مهمی که دراین نشست برگزار می شود موضوع عدم دعوت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی است. البته فدراسیون فوتبال پیش تر موضع خود را در این باره به طور رسمی به نقل از شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود و اذعان داشت که در این مسیر به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام خواهد گذاشت. هم چنین پیش بینی می شود موضوع VAR هم مورد نقد و بررسی قرار گیرد. به دنبال حواشی ایجاد شده در نصب تجهیزات VAR در استادیوم آزادی و عدم استفاده آنلاین از این تجهیزات در بازی با کره جنوبی فدراسیون فوتبال فعلا اجرای این پروژه متوقف شده است. 

 

این نشست ها پیش تر با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار می شده اما اینبار عزیزی خادم ترجیح داده دبیر کل در نشست با سردبیران رسانه ها حاضر شود.

دیدگاه‌ها