کد خبر : 1791030 | 18 آبان 1400 ساعت 11:14 | 24.6K بازدید | 19 دیدگاه

پارکر:

مگوایر شایسته بازوبند کاپیتانی یونایتد نیست

پل پارکر، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که اهدای بازوبند کاپیتانی به هری مگوایر از روز اول اشتباه بوده است.

مگوایر شایسته بازوبند کاپیتانی یونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر تابستان سال 2020 از لسترسیتی جدا شده و پس از انتقال اشلی یانگ به اینتر، به منچستریونایتد آمد تا جای خالی این بازیکن را پر کند اما تنها پنج ماه بعد و در ژانویه 2020 بازوبند کاپیتانی این تیم به او داده شد.

در هفته‌های اخیر و پس از چند نمایش ضعیف از سوی منچستریونایتد  و البته هری مگوایر، انتقادها از این بازیکن و فشارها روی او بسیار زیاد شد و افراد زیادی معتقد بودند که او باید از کاپیتانی شیاطین سرخ کنار گذاشته شود.

 

1648521

 

پل پارکر درباره شرایط این بازیکن گفت:« منچستریونایتد خیلی زود بازوبند کاپیتانی را به هری مگوایر داد. این موضوع باعث شگفتی افراد زیادی شد. این موضوع به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد و از روز اول هم اقدام درستی نبود. این که چه کسی بیشترین مبلغ انتقال را دارد یا چه کسی بهترین بازیکن است در کاپیتانی تاثیر ندارد، بلکه ویژگی‌های بسیار مهم‌تری مطرح است. او بازیکن درستی برای بر دست داشتن بازوبند کاپیتانی یونایتد در حال حاضر نیست و باید بسیاری از ابعاد بازی‌اش را بهبود ببخشد.»

مگوایر با انتقال به منچستریونایتد به گرانقیمت‌ترین مدافع دنیای فوتبال با 80 میلیون پوند تبدیل شد اما نمایش ضعیفی که در این فصل داشته باعث ناراحتی بسیاری از هواداران این تیم شده است.

پارکر در ادامه اضافه کرد:« مبلغی که یونایتد برای خرید مگوایر پرداخت کرد بیش از حد زیاد بود. آنها می‌خواستند او را بخرند و هیاهوی بسیاری درباره مبلغ بالای مدنظر او راه انداختند اما در نهایت با پرداختش موافقت کردند.»

دیدگاه‌ها