کد خبر : 1791038 | 18 آبان 1400 ساعت 11:32 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

سازمان لیگ: گیت‌ها را درست کنید، تماشاگران بر‌می‌گردند

رییس فدراسیون پزشکی حضور تماشاگران در استادیوم های فوتبال را از 20 آبان بلامانع دانسته است. البته با رعایت پروتکل های بهداشتی و نکته مهم اینکه این حضور محدود خواهد بود.

سازمان لیگ: گیت‌ها را درست کنید، تماشاگران بر‌می‌گردند 

به گزارش "ورزش سه"، این خبر خوبی برای اهالی فوتبال به خصوص تیم های پرتماشاگر بوده است.

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در واکنش به دیدگاه رییس فدراسیون پزشکی در خصوص حضور تماشاگران در استادیوهای فوتبال می گوید: حدود یک هفته‌ای است کنار نمایندگان AFC هستم و هنوز فرصت نشده با وی در مورد این موضوع صحبت یا جلسه‌ای داشته باشم. برای اجرایی و عملیاتی شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باید مکاتبات لازم با باشگاه‌ها صورت بگیرد. ورزشگاه‌ها مانند شرایط قبل از پاندمی کرونا باید دارای گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیکی باشند و اگر ورزشگاهی فاقد این تجهیزات باشد، نمی‌توانیم اجازه بدهیم تماشاگران وارد آن شوند، زیرا به واسطه فروش بلیت و کنترل پاندمی کرونا باید بلیت‌فروشی الکترونیکی انجام شود. خواهش می‌کنم هر باشگاهی ورزشگاهش گیت الکترونیک ندارد، هرچه سریع‌تر برای تجهیز آن به این سیستم اقدام کند. البته در این یک سال می‌توانستند چنین کاری انجام دهند اما اکنون هم باید گیت‌ها را کامل کرده و تجهیزات بلیت‌فروشی را راه‌اندازی کنند تا بتوانیم حضور گرم تماشاگران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سوال که مشخصا از چه زمانی شاهد بازگشت تماشاگران به استادیوم  های فوتبال خواهیم بود این چنین توضیح داد: با توجه به مجوزهای صادرشده طبیعی است که باید حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها داشته باشیم و به این موضوع امیدوارم اما بحث اصلی منوط به این است که باشگاه‌ها سازوکار بلیت فروشی الکترونیکی را فراهم کنند تا ما هم کنار آنها قرار بگیریم. با توجه به قرار گرفتن سامانه بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌ باید سرعت تنظیم کار را از باشگاه‌ها بخواهیم.

دیدگاه‌ها