کد خبر : 1791041 | 18 آبان 1400 ساعت 11:45 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

فردیناند: فن دایک همچنان بهترین مدافع میانی دنیاست

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، به تمجید از عملکرد ویرژیل فن دایک پرداخت.

فردیناند: فن دایک همچنان بهترین مدافع میانی دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک در جریان شکست لیورپول برابر وستهام در دیدارهای این هفته لیگ برتر در ترکیب تیمش حضور داشت اما نتوانست مانع از باخت تیمش در این بازی شود.

فردیناند معتقد است که این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سنگین پارگی رباط صلیبی و بازگشت به میادین با مشکلاتی روبرو بوده اما تاکید دارد که عملکرد کلی او با توجه به تمامی دستاوردهایش در طول زندگی حرفه‌ای سنجیده می‌شود.

او در کانال یوتیوبش به نام فایو گفت:« این که بازیکنی بتواند برای مدتی طولانی عملکرد درخشانی داشته باشد بسیار مهم است. من هیچ شکی ندارم که ویرژیل بهترین مدافع میانی حاضر دنیاست اما هیچکس صرفا بر اساس یک سال قضاوت نمی‌شود و باید این روند  را در یک بازه زمانی چند ساله ادامه داد. من فکر می‌کنم برای حفظ این روند باید به این باور برسد که بهترین است چون او از نظر من واقعا بهترین مدافع میانی دنیا به حساب می‌آید.»

 

1655437

 

فردیناند اضافه کرد:« بله، بدون شک مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد و این اتفاق رخ داده چون او برای مدتی طولانی از زمین بازی دور بوده است و تازه بار دیگر به میادین برگشته اما اگر همین امروز یک بازی در پیش باشد و من به مدافع میانی نیاز داشته باشم، اولین گزینه‌م فن دایک خواهد بود.»

این بازیکن هلندی 30 ساله از زمان بازگشتش به میادین تا به حال در کنار بازیکنان مختلفی از جمله جوئل ماتیپ، جو گومز و ابراهیما کوناته زوج دفاعی را شکل داده و عدم ثبات لیورپول در پست‌های دفاعی یکی از دلایلی است که باعث شده فن دایک تا بازگشت به دوران اوجش فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها