کد خبر : 1791043 | 18 آبان 1400 ساعت 12:05 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

مبارزه بعدی من و امیرمحمد جذاب تر می شود

استقبال قهرمان روسی از دوئل دوباره با یزدانی

زاگیر شاخیف می گوید از اینکه بار دیگر با امیرمحمد یزدانی در لیگ ایران کشتی بگیرد، استقبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، کشتی گیر 21 ساله روسی که در مسابقات جهانی 2021 نروژ و در دیدار فینال موفق به شکست امیرمحمد یزدانی شده بود، در دور رفت لیگ برتر ایران روی تشک رفت و موفق به شکست حریفش شد. حالا شاخیف برای دور برگشت هم به ایران سفر کرده تا بتواند تیم ستارگان ساری را در دیدار حساس برابر صنایع مازندران همراهی کند.


زاگیر شاخیف در خصوص حضورش در لیگ کشتی ایران به "ورزش سه" گفت: من توسط تیم ستارگان ساری به ایران دعوت شدم و برای این تیم در دور رفت کشتی گرفتم. اولین حضورم در ایران خیلی برایم جالب بود. اینکه تماشاگران در سالن بودند و مسابقات در بالاترین سطح برگزار می شد، برای من راضی کننده بود. در دور رفت با اختلاف اندک مقابل حریف اصلی مان پیروز شدیم و فکر می کنم مسابقه برگشت خیلی قشنگ تر و جذاب تر شود.

 

1662679

 

1662680


این کشتی گیر روسی که در فینال مسابقات جهانی نروژ مقابل امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم قرار گرفت و توانست با امتیاز عالی 14 بر 4 به برتری دست یابد، در خصوص احتمال رویارویی دوباره اش با یزدانی در مراحل بعدی لیگ عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان کشتی ما به 6 دقیقه نرسید و من خیلی زود توانستم کشتی را تمام کنم. به همین خاطر نشد که من و یزدانی یکدیگر را محک بزنیم. فکر می کنم اگر مسابقه بعدی وجود داشته باشد، جذاب تر از آب دربیاید. 


وی در خصوص اینکه فن فیتیله پیچ را چند باری روی امیرمحمد یزدانی اجرا کرد، گفت: تنها فیتیله پیچ فنی نیست که من روی رقبا اجرا می کنم و در فنون دیگر هم تخصص دارم. البته اگر فرصتش باشد، هیچ وقت فیتیله پیچ را از دست نمی دهم.

 

1662678

دیدگاه‌ها