کد خبر : 1791044 | 18 آبان 1400 ساعت 12:09 | 9.8K بازدید | 6 دیدگاه

اسپیریتو سانتو: برنامه‌هایم در تاتنهام عملی نشد

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق تاتنهام، می‌گوید در انتظار چالش بعدی زندگی حرفه‌ای خود است.

اسپیریتو سانتو: برنامه‌هایم در تاتنهام عملی نشد

به گزارش "ورزش سه"، اسپیریتو سانتو در تاریخ یک نوامبر و پس از این که تنها پنج بازی از 10 بازی انجام شده در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته بود از هدایت این تیم برکنار شده و آنتونیو کونته جانشین او شد.

این مربی 47 ساله پرتغالی در انتهای فصل گذشته پس از چهار سال حضور روی نیمکت ولوز از این تیم جدا شد تا هدایت تاتنهام را برعهده بگیرد. ژوزه مورینیو پیش از او روی نیمکت این تیم قرار داشت و سانتو جانشین این مربی پرتغالی شد اما دوران حضورش روی نیمکت تاتنهام تنها 17 بازی طول کشید.

نونو اسپیریتو سانتو چند روز پس از اخراجش از تاتنهام با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:« وای، چند هفته گذشته بسیار گیج کننده بوده است. فوتبال بی‌رحم‌ترین ورزش دنیاست، تنها چند هفته قبل من به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شدم اما همه چیز خیلی زود به شرایط فعلی رسید که چند روزی از اخراجم از تاتنهام می‌گذرد.»

 

1659826

 

او ادامه داد:« زندگی همین است، من این اتفاق را پشت سر گذاشته‌ام و حالا در انتظار چالش بعدی هستم. در نهایت می‌خواهم از هواداران تاتنهام تشکر کنم، وقتی من به این باشگاه بزرگ اضافه شدم سعی کردم چشم اندازی برای فتح جام را به این تیم بیاورم اما هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت. ما در این مدت زندگی کردیم و یاد گرفتیم. بار دیگر از حمایت‌هایی که از من داشتید تشکر می‌کنم.»

اسپریتو سانتو در طول این مدت به دلیل سبک بازی‌اش در تاتنهام مورد انتقاد قرار گرفته بود و بسیاری از هواداران این تیم باور داشتند که او گزینه مناسبی برای حضور روی نیمکت این تیم نیست.

دیدگاه‌ها