کد خبر : 1791055 | 18 آبان 1400 ساعت 13:03 | 30.8K بازدید | 10 دیدگاه

خاطره درگیری خداداد و دایی در استرالیا زنده شد

خداداد عزیزی شب گذشته به ماجرای درگیری‌اش با علی دایی روز قبل از دیدار با استرالیا در سال 1997 اشاره کرد.

خاطره درگیری خداداد و دایی در استرالیا زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که بحث خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی فوتبال توسط دراگان اسکوچیچ داغ است، بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به اظهارنظر پرداختند و خواهان حل و فصل این مشکل برای اردوهای بعدی شدند.


در چنین شرایطی خداداد عزیزی یکی از افرادی است که به صورت گسترده در این باره حرف زده است. خداداد شب گذشته در برنامه فوتبال برتر هم به صورت اسکایپی حضور یافت و صحبت هایش را بیان کرد.


نکته جالب درباره حرف های خداداد عزیزی اشاره او به درگیری اش با علی دایی در روز قبل از بازی با استرالیا بود. خداداد که اعتقاد داشت موضوع طارمی و اسکوچیچ بزرگنمایی شده، در لابه لای صحبت‌هایش به اختلاف خودش با علی دایی قبل از دیدار معروف با استرالیا در ملبورن اشاره کرد که حل شده است. او گفت: «این اختلاف در گذشته نیز در فوتبالمان بوده است. من و علی دایی 3 روز قبل از بازی ایران و استرالیا در ملبورن بحث مان شد و بالا گرفت. اما آقای افتخاری آمد و مدیریت کرد. روز بازی هم آن اتفاق خوب افتاد.»


خداداد حدود 10 سال قبل یکبار این موضوع را افشا کرده بود و شب گذشته دوباره آن را مرور کرد. ماجرای درگیری خداداد و دایی به روز قبل از دیدار با استرالیا سر میز ناهار برمی‌گردد که بلند خندیدن خداداد به موضوعی موجب ناراحتی دایی شده است.


خداداد سال ها قبل در این خصوص گفته بود: «علی دایی گفت تیمی که صاحب نداره همینه و هرکی دلش بخواد بلند بلند می‌خنده. اصلاً یعنی چی؟ برگشتم گفتم علی با منی؟ گفت آره با توام‌. گفتم تو چی کاره‌ تیمی؟ رئیس فدراسیونی؟ سرپرستی؟ کاپیتانی؟ به تو چه ربطی داره؟ گفت به خودت چه ربطی داره.»


بر اساس صحبت های قدیمی خداداد این درگیری به جایی رسیده دایی هسته زیتون به سمت عزیزی پرتاب کرده و خداداد می‌خواسته بشقاب را پرتاب کند که بازیکنان جلویش را گرفته‌اند.


خداداد می‌گوید: «فردای آن روز ما را آشتی دادند که علی هم پاس گل داد و البته فکر می‌کنم اگر آن بازی برگردد علی دیگر هیچ وقت آن پاس گل را هم نمی‌دهد!»

دیدگاه‌ها