کد خبر : 1791068 | 18 آبان 1400 ساعت 14:08 | 17.5K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان

لیگ قهرمانان آسیا 2022، بازهم به شکل متمرکز!

دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان مدعی شد که لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد، باز هم به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می شود.

لیگ قهرمانان آسیا 2022، بازهم به شکل متمرکز!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تیم های عربستانی و بخصوص الهلال به واسطه میزبانی مرحله گروهی و همچنین مراحل یک چهارم تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شرایط مساعدی نسبت به رقبا برخوردار بودند و حتی دو تیم پایتخت نشین این کشور تا دیدار نیمه نهایی نیز پیش رفتند و آبی های ریاض به دیدار فینال نیز صعود کردند، حالا ممکن است یک بار دیگر میزبانی این پیکارها به عربستان داده شود.

 

ابراهیم القاسم دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان شب گذشته و در گفتگویی با برنامه معروف و پرمخاطب سعودی شوت درباره نحوه برگزاری فصل بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حرف های مهمی را به زبان آورد. او در این خصوص اعلام کرد که رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا یک بار دیگر به صورت متمرکز برگزار می شود که کشور عربستان به عنوان یکی از کاندیداهای جدی کسب میزبانی این پیکارها خواهد بود.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان همچنین اعلام کرد که مرحله گروهی این پیکارها برای فصل جدید از ماه می (اوایل اردیبهشت) برگزار خواهد شد و با توجه به تجربه خوب عربستان در برگزاری مرحله گروهی و همچنین مراحل یک چهارم تا نیمه نهایی رقابت های کنونی، این کشور یک بار دیگر کاندیدای جدی برای تصاحب میزبانی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

1662709

 

ابراهیم القاسم همچنین در ادامه گفت با درخواست کشور عربستان، تیم های باشگاهی قادر خواهند بود که از تمامی بازیکنان خارجی خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند که این مسئله در سالهای قبل و به دلیل محدودیت در لیست آسیایی و ثبت نام 3+1 بازیکن خارجی و اجبار در کنار گذاشته شدن نام چند بازیکن، موجب ایجاد اختلاف میان بازیکن خارجی کنار گذاشته شده و باشگاه ها شده بود که اکنون این مسئله نیز حل شده است.

 

پرسپولیس، فولاد، سپاهان و استقلال نمایندگان ایران در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هستند. سرخپوشان پایتخت به همراه شاگردان نکونام راهی مرحله گروهی شده اند و استقلال و سپاهان نیز باید کار خود را در دور پلی آف آغاز کنند که دور نخست از مرحله مقدماتی در تاریخ 10 فروردین 1401، دور دوم در تاریخ 17 فروردین 1401 و دور پایانی و سرنوشت ساز برای تعیین تیم های راه یافته به مرحله گروهی نیز در تاریخ 24 فروردین 1401 برگزار می شود.

دیدگاه‌ها