کد خبر : 1791072 | 18 آبان 1400 ساعت 17:40 | 50.6K بازدید | 9 دیدگاه

ذوق زدگی دمبله به خاطر ژاوی

ورق برگشت؛ ستاره گران‌قیمت به فکر تمدید با بارسا

عثمان دمبله روز گذشته به شکلی ویژه توسط ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسا مورد تمجید قرار گرفت.

ورق برگشت؛ ستاره گران‌قیمت به فکر تمدید با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچ بازیکنی به اندازه عثمان دمبله از بازگشت ژاوی به بارسا خوشحال نباشد. اسطوره آبی اناری ها دیروز در نوکمپ به هواداران معرفی شد و از این پس سکان هدایت بارسلونا را در دست خواهد داشت.

او در نشست خبری دیروز خود و در مورد وضعیت تمدید قرارداد دمبله از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا در پست خود یاد کرد تا باعث تعجب بسیاری شود. ژاوی گفت که دمبله اگر مصدوم نباشد، در پست خود غیر قابل مهار است و هیچ بازیکنی را نمی توان با او قیاس کرد. او تاکید داشت که باید روی تمرینات و نیز ذهنیت دمبله کار شود و اینکه تمدید با او جزو اولویت هاست.

 

 

1662482

 

 

دمبله که در یورو 2020 مصدوم شده بود، اخیرا در بازی برابر دیناموکیف و پس از 4 ماه به میادین برگشت و دوباره مصدوم شد و احتمالا یک ماه دیگر نیز قادر به بازی نخواهد بود.

از قرارداد دمبله چند ماه بیشتر باقی نمانده و او هنوز به پیشنهاد تمدید بارسا پاسخی نداده است. گمانه زنی ها بر این است که دمبله تمایلی برای تمدید ندارد و قصد دارد راهی فوتبال انگلیس شود ولی امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که پس از صحبت های دیروز ژاوی، ورق برگشته و دمبله متقاعد شده است که با حضور ژاوی، نقشی کلیدی تر در بارسا خواهد داشت و حالا به شکل جدی روی تمدید قرارداد فکر می کند.

 

 

1661041

 

 

باید دید پس از بازگشت از مصدومیت و حضور دوباره در میادین، زیر نظر ژاوی عملکرد دمبله چه تغییر و تحولی خواهد داشت. او تنها فصل گذشته بود که توانست به شکل متناوب برای بارسا بازی کند و نمایش های خوبی نیز داشت.

 

 

دیدگاه‌ها