کد خبر : 1791073 | 18 آبان 1400 ساعت 14:33 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا؛

نبرد سخت دختران ایران با گوکولام ناشناخته

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در دومین تجربه آسیایی خود فردا مقابل حریف هندی قرار خواهد گرفت.

نبرد سخت دختران ایران با گوکولام ناشناخته

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی روحیه‌بخش و شیرین مقابل بنیادکار ازبکستان در اولین تجربه آسیایی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در دومین دوره آزمایشی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، حالا شاگردان مریم جهان‌نجاتی باید در دومین مسابقه به مصاف حریف هندی خود بروند.

 

تیم گوکولام کرالا که در روز نخست رقابت‌ها در شرایطی که از حریف اردنی خود پیش بود و نیمه اول را هم با پیروزی به رختکن رفت، اما کامبک خورد و در نیمه دوم با درخشش مهاجم باتجربه امان کلاب میسا جباره بازی را واگذار کرد.

 

پریا پی‌وی سرمربی تیم گوکولام پیش از بازی فردا مقابل حریف ایرانی، درباره وضعیت تیم خود گفت: ما سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد و به فوتبال هجومی‌مان ادامه می‌دهیم؛ نتیجه‌ای که می‌خواستیم از بازی اول به دست نیاوردیم اما برای 6 امتیاز در 2 بازی آینده قوی‌تر باز می‌گردیم.

 

در مقابل، مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان هم درباره بازی فردا و وضعیت تیمش این‌چنین توضیح داد: بازی مقابل بنیادکار بسیار تاکتیکی و زیبا بود اما سبک بازی‌ها را خواندیم و توانستیم کنترل‌شان کنیم و پیروز از زمین بیرون بیاییم؛ ما به همه بازی‌هایمان در این تورنمنت به چشم فینال نگاه می‌کنیم.

 

1662713

 

وی افزود: فردا مقابل تیم هندی (گوکولام کرالا) این رویکرد تفاوتی نمی‌کند و با همه توان به میدان می‌رویم. با تیم هندی آشنایی زیادی نداریم اما سعی می‌کنیم تا با بهترین آنالیز ممکن، مقابل حریف حاضر شویم و بتوانیم به پیروزی مقابل آنها دست پیدا کنیم.

 

گفتنی است که تقابل تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان و گوکولام کرالا فردا از ساعت 17:30 به میزبانی ورزشگاه عقبه اردن برگزار خواهد شد.

 

تیم‌های شهرداری سیرجان و امان کلاب اردن در روز نخست پیروزی مشابهی داشتند و با برتری 2-1 به کار خود در هفته نخست پایان دادند اما حریف اردنی با توجه به دریافت کارت زرد کمتر (5 کارت زرد برای شهرداری سیرجان و 1 کارت زرد برای امان‌کلاب) صدرنشین رقابت‌هاست.

دیدگاه‌ها