کد خبر : 1791093 | 18 آبان 1400 ساعت 16:27 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

خبر بد برای منچستر و فرانسه

تایید دوری طولانی مدت پل پوگبا از میادین

رادیو مونته کارلو منبع معتبر فرانسوی گزارش داد که مصدومیت پوگبا جدی تر از تصورات بوده و شاید تا سه ماه نتواند به میدان برود.

تایید دوری طولانی مدت پل پوگبا از میادین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه اردوی تمرینی خود را برای حضور در دو دیدار آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر برگزار کرده تا با پیروزی در این دو بازی حضورش در این رقابت‌ها را قطعی کند.

آنها تنها یک قدم تا صعود به جام جهانی فاصله دارند اما حالا به صورت جدی نگران شرایط آمادگی یکی از ستاره‌های تیم‌شان هستند.

صبح امروز بسیاری از رسانه‌های خبری مدعی شدند که پل پوگبا نتوانسته تا پایان جلسه تمرینی روز دوشنبه در زمین بماند و ظاهرا در جریان برخوردی که با آلفونس آرئولا داشته دچار مصدومیت شده تا لنگ لنگان و با کمک دیدیه دشان، سرمربی این تیم، از زمین تمرین خارج شود.

 

 

1662644

 

 

حالا مشخص شده که این بازیکن از ماهیچه ران پای راست دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند دیگر شاگردان دیدیه دشان را در دو دیدار پیش رو برابر قزاقستان و فنلاند همراهی کند. به همین دلیل این سرمربی فرانسوی تصمیم گرفت که جوردن ورتو هافبک رم، را به جای او به اردوی تیم ملی دعوت کند. 

 

 

1657544

 

 

در همین رابطه رادیو مونت‌کارلو فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد که پس از انجام آزمایش‌های اولیه روی پوگبای 28 ساله مشخص شد او احتمالاً 8 تا 10 هفته به دور از میادین خواهد بود. هافبک منچستریونایتد حالا برای درمان‌های تکمیلی باید به تیم باشگاهی خود بازگردد.

پوگبا این فصل در 13 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و هفت پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

دیدگاه‌ها