کد خبر : 1791117 | 18 آبان 1400 ساعت 18:23 | 34.1K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش گواردیولا به شایعه انتقال ستاره‌سیتی به بارسا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شایعات مطرح شده پیرامون علاقه بارسلونا به جذب رحیم استرلینگ واکنش نشان داد.

واکنش گواردیولا به شایعه انتقال ستاره‌سیتی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2015 بود که رحیم استرلینگ در یک انتقال جنجالی با 50 میلیون پوند از لیورپول منچسترسیتی پیوست. این ستاره انگلیسی در شش فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی سیتی بوده و در کسب جام ها به این تیم کمک ویژه ای کرده است. با این حال از اواخر فصل گذشته این بازیکن کمتر توسط پپ گواردیولا در ترکیب اصلی به کار گرفته می شود؛ موضوعی که تداوم آن در فصل جدید نیز باعث شده شایعات زیادی درباره جدایی او از سیتی مطرح شود.

 

از طرفی در هفته های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که بارسلونا علاقه زیادی به جذب ستاره انگلیسی دارد و ممکن است او در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی راهی این تیم شود؛ موضوعی که اخیرا خود استرلینگ نیز به آن چراغ سبز نشان داد و گفت: "اگر گزینه ای به منظور رفتن به جایی برای بیشتر بازی کردن وجود داشته باشد، من از آن استقبال می‌کنم. همانطور که گفتم فوتبال برای من مهمترین چیز است."

 

 

1575657

 

 

حالا اما ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده و گفته می‌شود که او علاقه زیادی به همکاری با رحیم استرلینگ دارد. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که استرلینگ یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی این سرمربی خواهد بود. در همین راستا پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شایعات مطرح شده در این باره واکنش نشان داده و می‌گوید: "صادقانه من نظر خاصی در این باره ندارم اما مطمئن هستم اگر بارسلونا به هر یک از بازیکنان ما علاقه داشته باشد، قادر به جذب آنها خواهد بود."

دیدگاه‌ها