کد خبر : 1791118 | 18 آبان 1400 ساعت 18:22 | 29.9K بازدید | 7 دیدگاه

نصیرزاده:‌تونی اولیویرا پیشنهاد بالا داد

تراکتور، کریستین پانوچی را می‌خواست، منتفی شد!

مدیران باشگاه تراکتور با کریستین پانوچی برای حضور در این تیم مذاکره کرده بودند.

تراکتور، کریستین پانوچی را می‌خواست، منتفی شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه تراکتور بعد از جدایی فیروز کریمی به دنبال انتخاب جایگزین این مربی هستند. از این رو آنها گزینه های خارجی را مد نظر قرار دادند وقصد جذب یک مربی اروپایی را دارند. 


اگرچه مسئولان تراکتور سعی کردند نامی از گزینه های خارجی وسط نیاید اما در خبرها عنوان شد که کریستین پانوچی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که مدتی در تیم ملی روسیه دستیار فابیو کاپلو بود گزینه تراکتوری ها بوده و حالا این موضوع تایید شده است.


هوشنگ نصیرزاده عضو هیات مدیره تراکتور در این خصوص گفت: «با توجه به اینکه درباره مربی ایرانی پیش‌داوری وجود داشت، باشگاه تصمیم گرفت مربی خارجی بیاورد تا در مدت تعطیلی لیگ بتواند تیم را بازسازی کند. با توجه به شرایط گزینه اصلی ما کریستین پانوچی بود و حتی برای او بلیت هم گرفتیم، اما دو وکیلش اصرار داشتند مواردی را داخل قرارداد قرار بدهند که خیلی به نفع باشگاه نبود. ما گفتیم دو ساعت فرصت می‌دهیم تا فکر کنند.»

 

 

 

1662760

 


وی افزود: «با پانوچی به لحاظ مبلغ پیشنهادی مشکلی نداشتیم، ولی شروط‌شان خیلی به نفع باشگاه نبود.کریستین پانوچی به ما مبلغ 400 هزار یورو را پیشنهاد داده بود.»


عضو هیات مدیره تراکتور درباره شایعه حضور تونی اولیویرا در تراکتور تاکید کرد: « برخی در فضای مجازی می‌گویند تونی اولیویرا را بیاورید. ما حتی با او و پسرش هم صحبت کردیم. پسر اولیویرا گفت باید پایه پیشنهادتان به من یک میلیون یورو باشد تا بعد مذاکره کنیم. هر بازی هم بردیم باید فلان قدر پاداش بگیرم. یک میلیون یورو یعنی 33 میلیارد تومان! بعد هم گفتیم که با پدرش صحبت کند که گفت مبلغ پایه پدرم هم 600 تا 700 هزار یوروست!»


نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که سرمربی جدید تراکتور قطعا اروپایی است، گفت: «بله قطعاً، با توجه به اینکه فوتبال پدیده غربی است و البته شرایط موجود، سرمربی آینده ما اروپایی خواهد بود. ما با یک مربی فرانسوی صحبت کردیم. او حتی تمام سابقه باشگاه تراکتور را درآورده بود.»


وی درباره زمان انتخاب سرمربی جدید تراکتور افزود:‌« الان با سه مربی خوب و رزومه‌دار مذاکره تصویری شده و تلاش می‌کنیم تا روز چهارشنبه، پنجشنبه این مربیان را نهایی کنیم. حتی تصمیم گرفته شده است تا سرمربی جدید یک مربی و یک بدنساز همراه خود بیاورد. دوستان والتر زنگا را هم پیشنهاد داده بودند و حتی با او مذاکره داشتیم، اما برخی موارد پیش آمد که به سمت گزینه دیگر رفتیم. باشگاه تراکتور به دنبال آن است تا قرارداد با مربی جدید در آینده مشکل‌ساز نشود.»

دیدگاه‌ها