کد خبر : 1791129 | 18 آبان 1400 ساعت 19:23 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

رونمایی از حسینی و بوحمدان در فولاد(عکس)

دو بازیکن جدید فولاد خوزستان در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان پس از اینکه جواد نکونام را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، در فاصله چند ساعته تا پایان مهلت نقل و انتقالات خریدهای خود را انجام داد تا تیمش را برای ادامه فصل تقویت کند.

 

ساسان حسینی که در هفته اول لیگ برتر برای آلومینیوم به میدان رفت و پس از آن بخاطر مخالفت اراکی‌ها برای حضور این بازیکن در اردوی تیم امید با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه شد و نتوانست به میدان برود، آخرین خرید فولاد در نقل و انتقالات لقب گرفت تا مثل سل قبل در استان خوزستان بازی کند.

 

 

 

1662778

 

 

این مهاجم ۲۲ ساله در فصل گذشته ۲۹ بار برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و ۸ گل به ثمر رساند که حالا با پیوستن به فولاد و حضور در تمرین امروز این تیم امیدوار است روند خوب خود را دنبال کند.

 

 

 

1662780

 

علاوه بر حضور حسینی در تمرین امروز فولاد، حمید بوحمدان نیز که دیگر خرید خوزستانی‌ها بود و یک فصل سابقه حضور در این تیم را دارد، در اردوی شاگردان نکونام حضور یافت و رسما کارش را آغاز کرد.

 

 

1662779

 

 

بوحمدان سال گذشته در تراکتور حضور داشت که با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی گرفت و در آخرین ساعات نقل و انتقالات فولاد را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

 

اردوی فولاد خوزستان از امروز سه‌شنبه در تهران و زیر نظر جواد نکونام آغاز شده که ساسان حسینی و حمید بوحمدان نیز در آن حضور یافتند و قرار است مهدی لیموچی، دیگر بازیکن جدید فولادی‌ها در روزهای آینده به تمرینات این تیم اضافه شود.

دیدگاه‌ها