کد خبر : 1791139 | 18 آبان 1400 ساعت 20:08 | 43.2K بازدید | 20 دیدگاه

موضع یونایتد در مورد برکناری سولسشر مشخص شد

بر اساس ادعای منچستر اونینگ نیوز باشگاه منچستریونایتد هیچ عجله ای برای اخراج اوله گنار سولسشر ندارد.

موضع یونایتد در مورد برکناری سولسشر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست فاجعه بار منچستر یونایتد برابر لیورپول این تیم به یک پیروزی خوب برابر تاتنهام دست یافت تا فشارها از روی اوله گنار سولسشر موقتاً برداشته شود. از طرف دیگر شیاطین سرخ پس از آن برابر آتالانتا نیز به یک تساوی خارج از خانه دست یافتند.

 

بعد از این دو نتیجه نسبتا خوبی که منچستریونایتد کسب کرد، آنها ابتدای هفته در دربی منچستر برابر سیتی قرار گرفتند و با ارائه یک نمایش کاملا ناامید کننده با دو گل از حریف خود شکست خوردند تا در همین آغاز فصل امیدهای شیاطین سرخ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به کمترین میزان خود برسد. 

 

 

1661691

 

 

انتظار می رفت که بعد از شکست برابر منچسترسیتی تحولاتی در باشگاه منچستر یونایتد صورت بگیرد و در این راستا برکناری سولسشر بسیار محتمل به نظر می‌رسید اما طی روزهای گذشته حتی شایعه جدی‌ای هم در این باره به گوش نرسیده است. در واقع به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین دلایل عدم برکناری سولسشر نبود جایگزین مناسب برای این سرمربی نروژی است. آنتونیو کونته به شدت مورد توجه شیاطین سرخ قرار داشت اما او اخیراً هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت تا یکی از معدود گزینه‌های یونایتد نیز از دست برود.

 

در همین راستا منچستر اونینگ نیوز گزارش جدیدی درباره وضعیت اوله گنار سولسشر منتشر کرده و مدعی شده باشگاه منچستریونایتد هیچ عجله‌ای برای اخراج سرمربی نروژی ندارد. در این گزارش تاکید شده است که علی رغم شکست برابر سیتی سران یونایتد تصمیمی برای برکناری سولسشر ندارند مگر اینکه یک جانشین بسیار مناسب برای او پیدا کنند.

دیدگاه‌ها