کد خبر : 1791143 | 18 آبان 1400 ساعت 20:19 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

رفاقت سعید و سردار؛ از رستوف تا بیروت (عکس)

عزت اللهی و آزمون که در رستوف یک فصل هم‌تیمی بودند، حالا به عنوان بازیکنان باتجربه در تیم ملی حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی ایران در حالی برگزار می‌شود که اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان باتجربه برگزار می‌شود؛ از جمله سعید عزت اللهی و سردار آزمون که روی هم بیش از 100 بازی ملی انجام داده‌اند و هیچ بعید نیست که با این روند، تعداد بازی ملی خود را سه رقمی کنند.

 

آزمون که یک سال زودتر از عزت اللهی به تیم ملی دعوت شد، حالا در غیاب طارمی امید اول گلزنی است و از آن سو هافبک دفاعی شماره شش تیم ملی هم امیدوار است تا درخشش اخیر در وایله بولدکلاب را در تیم ملی هم نشان دهد و مثل بازی با کره جنوبی بدرخشد.

 

 

1662795

 

 

این دو در شرایطی در تمرین امروز تیم ملی با یکدیگر کارهای هوازی را دنبال می‌کردند که در فصل 2015-16 هم‌تیمی بودند و پیراهن رستوف روسیه را برتن داشتند. آنها در آن فصل درخشش ویژه ای را از خود نشان دادند و در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان رفتند.

 

حالا سالها پس از آن فصل، آزمون همچنان در فوتبال روسیه حضور دارد اما عزت اللهی پس از بازی در لیگهای مختلف جایگاه ثابتی در دانمارک پیدا کرده و دومین فصل بازی در وایله را سپری می‌کند؛ البته که بعید نیست در پایان فصل هر دو جدا شون.

 

 

1662796

 

 

نکته مهم اینکه عزت اللهی و آزمون هر کدام یک جام جهانی را تجربه کرده‌اند و باتوجه به اینکه در 26 سالگی به مقدمای جام جهانی قطر رسیده‌اند، فرصت این را دارند تا با تلاش برای جواز صعود، رکوردهای جاودانه را به ثبت برسانند.

دیدگاه‌ها