کد خبر : 1791147 | 18 آبان 1400 ساعت 20:29 | 32.7K بازدید | 5 دیدگاه

شوخی هم تیمی هایم در بایرن مونیخ ناراحتم می‌کند!

آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ پرده از شرایط خاص خود در رختکن این باشگاه برداشت.

شوخی هم تیمی هایم در بایرن مونیخ ناراحتم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس در دو سال اخیر نمایش فوق العاده ای در سمت چپ خط دفاعی بایرن منیخ داشته و به یکی از مهره های موثر این باشگاه در مسیر کسب افتخارات بزرگ تبدیل شده است. اما آلفونسو دیویس برای تیم ملی کانادا بازی می کند و این کشور در عرصه فوتبال چندان مطرح و شناخته شده نیست. حالا آلفونسو دیویس فاش کرد گاهی بازیکنان بایرن مونیخ در این مورد با او شوخی می کنند و او قصد دارد در جام جهانی 2022 قطر موارد فراوانی به آنها ثابت کند.

 

1662803

 

آلفونسو دیویس گفت: "این موضوعی خنده دار است. زیرا همانطور می دانید همه این بازیکنان و هم تیمی های من در بایرن مونیخ برای کشورهای بزرگ اروپایی بازی می کنند و در تمام تورنمنت های مختلف حضور دارند. گاهی اوقات شوخی هایی که آنها در مورد بازی کردن من در تیم ملی کانادا می کنند برای من دشوار است. البته من می دانم که همه اینها شوخی است، اما گاهی اوقات آن را به خودم می گیرم.

 

هر بار که به خانه برمی گردم، فقط می خواهم به آنها ثابت کنم که ما با گذشت هر مسابقه ای بهتر و بهتر می شویم. هدف من این است که به جام جهانی برسم و امیدوارم آنجا با برخی از هم تیمی هایم در بایرن مونیخ روبرو شوم. من و دیگر بازیکنان تیم ملی کانادا قصد داریم به آنها نشان دهیم که ما می توانیم اینجا با شما هم رقابت کنیم."

دیدگاه‌ها