کد خبر : 1791148 | 18 آبان 1400 ساعت 20:32 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

رفت و برگشت عجیب بعد از پایان نقل و انتقالات؛

بازگشت دوباره فراهانی به تمرینات شهر خودرو

دروازه‌بان شماره یک فصل گذشته شهر خودرو از امروز بار دیگر در تمرینات این تیم حاضر شد و در کنار سایر همبازیان خود تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان جدایی‌طلب در بازار نقل و انتقالات تابستانی در تیم شهر خودرو، میلاد فراهانی شماره یک فصل گذشته این تیم بود؛ فراهانی که در لیگ بیستم زیرنظر مهدی رحمتی، توانسته بود اعتماد این سرمربی جوان را جلب کند و در 24 بازی برای شهر خودرو به میدان رفت، پیش از شروع فصل جدید به دنبال جدایی از تیم مشهدی بود.

 

این دروازه‌بان 33 ساله در روزهای نخست تمرینات تیم شهر خودرو برای فصل جدید زیرنظر محمدرضا مهاجری حاضر می‌شد اما به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد و بیشتر به دنبال آن بود تا بتواند خود را در شرایط تمرین و مسابقه حفظ کند.

 

 

 

1662804

 

 

پس از حدود یک ماه غیبت و در شرایطی که گفته می‌شد میلاد فراهانی به طور قطعی از شهر خودرو جدا شده، او امروز در نخستین تمرین تیم شهر خودرو در اردوی تهران حاضر شد و در کنار همبازیان خود به تمرین پرداخت تا نشان بدهد همچنان تحت قرارداد باشگاه شهر خودرو است و پس از اتمام فرصت پنجره نقل و انتقالاتی، تیمی را برای لیگ بیست و یکم انتخاب نکرده است.

 

بازگشت میلاد فراهانی در حالی است که شهر خودرو در خط دروازه، سعید جلالی‌راد، محمد جواد کیا و بابک سلامت را دارد و اگر او تصمیم قطعی برای ادامه همکاری در لیگ بیست و یکم با تیم مشهدی را داشته باشد، ترافیک سنگینی در خط دروازه شهر خودرو رخ خواهد داد.

 

سعید جلالی‌راد به رغم شکست تیم شهر خودرو در دو هفته گذشته، بهترین بازیکن تیمش بوده و در فرم ایده‌آل خود قرار دارد و این مسئله بازگشت فراهانی به خط دروازه تیم مشهدی را دشوار می‌کند.

 

باید دید در نهایت تصمیم این دروازه‌بان باتجربه و 33 ساله چه خواهد بود و با توجه به حضورش در تمرین امروز، آیا به همکاری با شهر خودرو در لیگ بیست و یکم ادامه خواهد داد یا مقصد جدیدی در انتظار اوست و صرفا برای حفظ آمادگی‌اش به مانند تمرینات پیش‌فصل در اردوی عنابی‌پوشان حضور یافته است.

دیدگاه‌ها