کد خبر : 1791161 | 18 آبان 1400 ساعت 21:09 | 27.3K بازدید | 21 دیدگاه

صیادمنش بازی کند، گل می‌زند یا می‌سازد(عکس)

ستاره جوان تیم ملی به دنبال تداوم روند خوب بازی‌های باشگاهی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی است.

به گزارش "ورزش سه"، عبور دراگان اسکوچیچ از نام مهدی طارمی برای دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان و سوریه موجب شد تا دوباره فرصت حضور در اردو برای اللهیار صیادمنش به دست بیاید و این بازیکن جوان و آینده‌دار شانس خودنمایی دوباره به سرمربی کروات را داشته باشد.

 

این مهاجم ۲۰ ساله تکنیکی که دومین فصل حضورش در لیگ برتر اوکراین را پشت سر می‌گذارد، در یک ماه اخیر(از فیفا دی قبلی تاکنون) عملکرد درخشانی در باشگاه زوریا لوهانسک داشته و طی این مدت توانسته ۵ گل به ثمر رساند، دو پاس گل بدهد و روی یک گل هم تاثیرگذار باشد.

 

 

1662835

 

 

صیادمنش در پنج مسابقه رسمی اخیر زوریا لوهانسک دو گل در دو دیدار لیگ کنفرانس اروپا مقابل زسکا صوفیه بلغارستان(رفت و برگشت) به ثمر رسانده و در سه بازی لیگ برتر اوکراین هم سه گل زده و یک پاس گل داده تا این عملکرد درخشان موجب شود با نظر اسکوچیچ دوباره به تیم ملی دعوت شود.

 

اللهیار در زمان اسکوچیچ یکبار برای تیم ملی ایران به میدان رفته و امیدوار است دوباره این فرصت را داشته باشد تا در یکی از دو مسابقه پیش رو مقابل لبنان و سوریه به میدان برود و شانس گلزنی و تثبیت جایگاهش را به دست بیاورد.

 

1662836

دیدگاه‌ها