کد خبر : 1791165 | 18 آبان 1400 ساعت 21:32 | 44.6K بازدید | 13 دیدگاه

هجوم مجید حسینی به ترکیب ایران!(عکس)

مدافع تیم ملی پس از بازی در سوپر لیگ ترکیه منتظر حضور در ترکیب ایران مقابل لبنان و سوریه است.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ از زمان حضورش در تیم ملی ایران به زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده اطمینان کرده و این دو بازیکن سابق پرسپولیس را در قلب خط دفاعی قرار داده که در استفاده همزمان آنها نتیجه گرفته و کلین‌شیت‌های پیاپی به دست آورده ولی در این بین یک مدافع دیگر سودای حضور در جمع نفرات اصلی را دارد.

 

سید مجید حسینی که همواره در تیم ملی کیفیت بالایی نشان داده و در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم کایسری اسپور به دست آورده، در اردوی کنونی تیم ملی ایران به دنبال نشان داده شایستگی‌های خود و قرار گرفتن در ترکیب در دو بازی مقابل لبنان و سوریه است.

 

 

1662841

 

این مدافع ۲۵ ساله از فیفادی قبلی تا به امروز در هر چهار مسابقه تیمش در سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت و ۹۰ دقیقه‌ای داشته و اکنون از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است و می‌خواهد شانس حضور دوباره در ترکیب تیم ملی ایران هم به دست بیاورد.

 

سید مجید حسینی آخرین بازی ملی خود را پنج ماه قبل در حضور تعویضی مقابل کامبوج انجام داد و پس از آن حتی به‌عنوان یار جانشین برای ایران به میدان نرفت که امیدوار است در دو دیدار برابر لبنان و سوریه طلسم بازی نکردنش بشکند.

 

1662840

دیدگاه‌ها