کد خبر : 1791170 | 18 آبان 1400 ساعت 22:00 | 26.1K بازدید | 12 دیدگاه

اشتباه تاریخی بایرن مونیخ؛ رد شانس جذب صلاح!

پیش از امضای قرارداد با لیورپول، ممکن بود محمد صلاح راهی تیم بایرن مونیخ شده و در بوندسلیگا بازی کند.

اشتباه تاریخی بایرن مونیخ؛ رد شانس جذب صلاح!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره 29 ساله و مصری در چهار سال اخیر و از زمان انتقال به لیورپول یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده و برخی معتقدند او در این مدت یک بار لایق دریافت توپ طلا بوده است. محمد صلاح این فصل نیز نمایش خیره کننده ای در لباس مرسی سایدی ها داشته و 15 بار تا اینجا موفق به گلزنی شده است. اما امکان داشت سرنوشت محمد صلاح به کلی تغییر یافته و او فرصت بازی کردن زیر نظر یورگن کلوپ و حضور در استادیوم آنفیلد را از دست بدهد.

 

1657507

 

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد محمد صلاح در بین سال های 2015 تا 2017 و زمانی که عضو تیم رم ایتالیا بوده به بایرن مونیخ پیشنهاد شده، اما مسئولان این باشگاه تمایلی به جذب این ستاره مصری نشان ندادند و در نهایت او در سال 2017 برای انتقال به استادیوم آنفیلد با لیورپول به توافق دست یافت.

 

محمد صلاح بعد از حضوری ناموفق در چلسی و سپری کردن دورانی خوب در لباس جالوروسی، مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفته و زیر نظر این سرمربی آلمانی به یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال بدل دد. این در حالیست که بایرن مونیخ در سال های اخیر بارها موفق به جذب بازیکنان بااستعداد و تبدیل آنها به ستاره هایی بزرگ شده، اما به نظر می رسد در این مورد خاص و با رد کردن شانس محمد صلاح دچار اشتباه فاحشی شده است.

دیدگاه‌ها