کد خبر : 1791173 | 18 آبان 1400 ساعت 22:31 | 72.2K بازدید | 26 دیدگاه

دراگان دور از حواشی به فکر شکست لبنان؛ 

اسکوچیچ 41 ساعت تا دو تصمیم مهم (عکس)

در فاصله 41 ساعت مانده تا دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان، به تنها چیزی که خیلی توجه نمی‌شود، همین مسابقه است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها و پس از اعلام فهرست جدید تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ، بحث داغ پیرامون تیم ملی همچنان عدم دعوت از مهدی طارمی است که ابعاد گسترده ای داشته و علاوه بر اینکه موضوع اصلی رسانه های ورزشی داخلی و چهره های مطرح فوتبال کشور بوده است، در کشورهای پرتغال و لبنان هم این خبر بازتاب زیادی داشته است.

 

1662849

 

 


با این حال به نظر می‌رسد اسکوچیچ که یکی از قطب‌های دو قطبی جدید فوتبال ایران است، فارغ از این حواشی به تنها چیزی که فکر می‌کند، نتیجه دیدار برابر لبنان باشد که تاثیر مستقیم در حال و احوال تیم او پیش از مصاف هفته ششم برابر سوریه خواهد داشت.

 

 

1662848
این قاب تکراری آخرین تمرین تیم ملی و جدی‌ترین تمرین پیش از مصاف با لبنان، از دراگان اسکوچیچ بوده است، که او را در تمام طول تمرین با برگه‌ای در دست نشان می‌دهد؛ برگه‌ای که احتمالا جمع بندی نهایی او در مورد روش بازی و انتخاب 11 بازیکن اصلی است.

 


اسکوچیچ این روزها علاوه بر اینکه باید به طور کامل حواسش به حواشی اردوی تیم ملی و رفتار بازیکنانش باشد، به همراه سایر اعضای کادر فنی در مورد انتخاب روش بازی و جانشین مهدی طارمی نیز تصمیم بگیرد تا تیمش همچنان بتواند به روند شکست ناپذیری اش ادامه بدهد و در دوازدهمین حضورش به یازدهمین پیروزی دست پیدا کند.

 

 

1662850

 

1662851

 


دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و لبنان روز پنج شنبه از ساعت 15:30 دقیقه در چارچوب دور پنجم رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در بیروت برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها