کد خبر : 1791181 | 18 آبان 1400 ساعت 23:27 | 44.2K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتان در مسیر جدایی؛

ضربه بزرگ اینتر به صدرنشین لیگ ایتالیا

لورنزو اینسینیه، کاپیتان ایتالیایی ناپولی در مسیر انتقال به تیم اینتر قرار گرفته است.

ضربه بزرگ اینتر به صدرنشین لیگ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و ایینتر در فصل جاری دو مدعی جدی فتح اسکودتو محسوب شده و هر دو در بالای جدول قرار دارند. اما مبارزه این دو تیم تنها مختص به زمین فوتبال نیست و اینتر قصد دارد لورنزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی را در ماه های پیش رو جذب کند.

 

نشریه کوریره دلا اسپورت مدعی شد مدیران نراتزوری پیشنهادی به ارزش شش میلیون یورو خالص در هر فصل به اضافه 7 میلیون یورو پاداش انتقال و البته حق تصویر برای این بازیکن 30 ساله آماده کرده اند. قرارداد فعلی لورنزو اینسینیه با ناپولی در ژوئن سال 2022 و انتهای فصل به پایان می رسد و مذاکرات اخیر برای تمدید با این باشگاه نتیجه ای نداشته است.

 

1662864

 

طبق قوانین اینتر می تواند از ماه ژانویه به طور رسمی با لورنزو اینسینیه مذاکره کند و حتی به وافق نهایی نیز دست یاید. خود اینسینیه علاقه دارد در ایتالیا بماند و علیرغم پیشنهاداتی از دیگر کشورها از جمله انگلیس، به نظر می رسد اینتر از بالاترین شانس برای خرید این ستاره ریزنقش برخوردار است.

 

البته در تابستان گذشته نیز خواهان خرید لورنزو اینسینیه با پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه انتقال الکسیس سانچس به ناپولی بود که مورد توجه آئورلیو دی لورنتیس قرار نگرفت. پپ ماروتا که در حال حاضر در سمت مدیر ورزشی اینتر فعالیت می کند، در دوران حضور در یوونتوس نیز متخصص جذب بازیکنان باکیفیت و آزاد بود و حالا او در اینتر نیز قصد دارد یکی از بهترین بازیکنان لیگ و مهره ثابت روبرتو مانچینی در ترکیب تیم ملی ایتالیا را با همین روش جذب کند.

دیدگاه‌ها