کد خبر : 1791209 | 19 آبان 1400 ساعت 10:04 | 32.4K بازدید | 27 دیدگاه

با اعلام آمادگی آبی ها 

استقلال – نساجی؛ با حضور تماشاگر در آزادی

باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده دیدار پیش رو خانگی در برابر نساجی (28 آبان) را با حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار کند.

استقلال – نساجی؛ با حضور تماشاگر در آزادی  

به گزارش "ورزش سه"؛ غلامرضا نوروزی – رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی از 20 آبان بلامانع خواهد بود و امروز هم در گفتگو با شبکه 3 تاکید کرد بخشنامه حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی از سوی وزارت بهداشت صادر خواهد شد. البته این حضور محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود و تنها تماشاگرانی موفق به حضور در استادیوم ها می شوند که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند. البته سازمان لیگ هم برای باشگاه ها به منظور حضور تماشاگران در استادیوم ها شرط هایی تعیین کرده است. ازجمله بلیط فروشی اینترنتی و گیت های الکترونیکی برای ورود تماشاگران به استادیوم ها. 

 

بر همین اساس باشگاه استقلال اعلام کرده آمادگی دارد با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و قوانین سازمان لیگ دیدار با نساجی را با حضور تماشاگر برگزار کند. آخرین بازی از استقلال که با حضور تماشاگران برگزار شد دیدار با پرسپولیس در تاریخ 17 بهمن 1398 بود. 

 

باشگاه استقلال هم چنین اعلام کرد برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگر امروز جلسه وِیژه ای را برگزار خواهد کرد و با مدیران مسئول هم وارد مذاکره شده است تا در نهایت مجوز حضور تماشاگر در بازی با نساجی را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها