کد خبر : 1791219 | 19 آبان 1400 ساعت 10:48 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

در بابل تماشاچی آمد و به مازیار توهین کرد

احمدزاده: از اینکه در فوتبال نیستم خیلی خوشحالم

ستاره سابق فوتبال ایران کمی دورتر از فوتبال برای تیم همیشگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.

احمدزاده: از اینکه در فوتبال نیستم خیلی خوشحالم

به گزارش ورزش سه، محمد احمدزاده  مربی سابق ملوان و مهاجم بزرگ فوتبال ایران در دهه شصت پس از مدتها به سئوالات ما پاسخ داد.

 

آقا ممی که حالا کمی از فوتبال دور شده و به قول خودش آرامش بیشتری هم دارد ،حرفهایش را از شرایط امسال ملوان در لیگ آغاز کرد: خوشبختانه ملوان شروع خیلی خوبی در لیگ دارد و همه را امیدوار کرده. دو برد خانگی و دو مساوی بیرون از خانه دارد که اگر تداوم داشته باشد کلید صعود است و احساس می‌کنم که تجربه مازیار نسبت به سال گذشته می‌تواند به او کمک بکند برای سال پیش رو و سالی که همه در آن امیدوار هستند ملوان یکی از تیم های صعود کننده باشد.

 

او افزود: به نظر من شروع خوب می‌تواند خیلی به ادامه کار کمک بکند. خوشبختانه ملوان امسال هم خوب تیم را جمع و جور کرد و هم اینکه خوب نتیجه گرفت و همه را امیدوار کرد و ما هم طبعا با در نظر گرفتن نتایجی که دنبال می‌کنیم احساس می‌کنیم که امیدی که مردم به ملوان برای صعود بسته‌‌اند می‌تواند امسال محقق شود.

 

پیشکسوت تیم ملوان در خصوص دیدار دوستانه پیشکسوتان ملوان و ماسال گفت: در این بازی حضور نداشتم و من کمتر در انزلی هستم.

 

وی در واکنش به حضور تماشاگران در بازی ملوان و خونه به خونه عنوان کرد: ما باید قانون را رعایت بکنیم و اگر قرار است که تماشاچی به استادیوم نیاید، همه استادیوم ها باید اینطور باید و اگر قرار است تماشاچی بیاید چه اشکالی دارد انزلی هم تماشاچی های خودش را داشته باشد؟ خبر دارم در بابل متاسفانه هم آمدند و هم به مازیار توهین کردند. هم آمدنشان اشتباه است و هیات فوتبال بابل باید جلویش را می‌گرفته و فدراسیون هم باید پیگیری بکند و هم اینکه چرا توهین و چرا بی اخلاقی؟ متاسفانه جلوی آن گرفته شود.

 

1662930

 

احمدزاده در خصوص وضعیت تیم ملی ایران توضیح داد: تیم ملی ما، یکی از پرقدرت ترین تیم های اکثر دورانی است که ما در ادوار مختلف شرکت می‌کردیم. ما تیم بسیار خوبی داریم و تا قبل از این اردو خود آقای اسکوچیچ یکی از عوامل تنش زدا بود و ایجاد تنش نمی‌کرد و این یکی از محسناتش بود که من در یکی دو مصاحبه هم این قضیه را عنوان کردم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حواشی ایجاد شده در تیم ملی گفت: تیم ملی ما بدون حاشیه جلو می‌رفت و این رمز موفقیت بود ولی متاسفانه یک اتفاقی افتاد که اول خود آقای اسکوچیچ اشتباه کرد و نباید در این موقعیت درباره تیمش نقطه منفی را اعلام بکند که تیم های دیگر استفاده بکنند اما متاسفانه این کار را کرد و این کار از او بعید بود. من با شناختی که از او دارم فکر می‌کردم همیشه نقاط مثبت تیمش را می‌بیند و اگر قرار است انتقال بدهد، نقاط مثبت را انتقال می‌دهد. شاید در جو بدی قرار گفت و متاسفانه از تاکتیک منفی تیمش گفت و عکس العمل طارمی هم در ادامه می‌توانست انجام نشود و او هم باید خویشتن داری بیشتری می‌کرد که هیچکدام اینها خویشتن دار نبودند و متاسفانه به اینجا کشیده شد که الان طارمی در اردو نیست و حواشی به وجود آمده که به نظر من خوب است که این حواشی ضرر به دو بازی نزند و باید امیدوار باشیم حواشی به وجود آمده در روحیه بازیکنان و عملکرد تیم و تصمیمات کادرفنی و سرمربی تاثیر منفی نگذارد و این دو بازی هم نتیجه بگیریم و با برد بیرون بیاییم.

 

او ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد خود آقای کریم باقری که الان نقش عمده ای در ارتباطات مثبت در تیم دارد باید آستین را بالا بزند و حتی اگر بازیکنی جواب تلفنش را نداد پنج بار دیگر هم زنگ بزند و با او صحبت بکند و کریم باقری است که باید این تنش ها را از تیم ملی رفع بکند و باید این کار را انجام بدهد و تیم ملی به جام جهانی برود که همه مردم با رفتن به جام جهانی شادی مضاعف داشته باشند.

 

احمدزاده در پایان درباره فعالیت فعلی‌اش عنوان کرد: فوتبال تعطیل و از اینکه در فوتبال نیستم خیلی خوشحال و راحتم و خیلی آرامش دارم. زندگی بالای شصت سال آرامش بیشتری می‌طلبد که هر چقدر به فوتبال نزدیک می‌شوی آرامش گرفته می‌شود و ما دور شدیم و در این سن واقعا نیاز داریم.

دیدگاه‌ها