کد خبر : 1791232 | 19 آبان 1400 ساعت 11:44 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مرحله آخر دور رفت از ۱۴ آذر

وقفه ۴۸ روزه در لیگ برتر هندبال مردان

مرحله پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان با یک وقفه ۴۸ روزه از ۱۴ آذر آغاز خواهد شد.

وقفه ۴۸ روزه در لیگ برتر هندبال مردان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دور پایانی مرحله رفت لیگ برتر هندبال مردان قرار است با یک وقفه یک ماه و نیمه از ۱۴ آذر برگزار شود. در این مرحله هر تیم سه دیدار برگزار خواهد کرد. البته هنوز میزبان این مرحله از مسابقات مشخص نیست. 

مرحله نخست این مسابقات از ۲۳ تا ۲۶ مرداد، مرحله دوم از ۲۸ تا ۳۱ شهریور و مرحله سوم از ۲۴ تا ۲۷ مهر در تالار هندبال انجام شد. 

 

پیش از این تقریبا فاصله بین هر مرحله از مسابقات یک ماهه بود که در این مرحله به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی فاصله بین مسابقات بیشتر شده است. دور برگشت این مسابقات نیز بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و احتمالا از اواخر دی آغاز خواهد شد.

در این مسابقات ۱۰ تیم حضور دارند. تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۲ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان با ۱۰ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

 

مراد کرمی رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در باره وقفه ۴۸ روزه میان مرحله سوم و پایانی لیگ برتر هندبال به ایسنا گفت: این وقفه به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی است. از طرفی باید فرصتی باشد تا ملی‌پوشان در باشگاه‌های خود هم تمرین داشته باشند. با انجام این مسابقات مرحله پایانی دور رفت تمام خواهد شد و بعد از آن مسابقات قهرمانی مردان آسیا را خواهیم داشت. بعد از مسابقات آسیا دور برگشت مسابقات لیگ برتر انجام خواهد شد. در این فاصله باشگاه‌ها برای نقل و انتقالات نیز زمان دارند.

 

وی همچنان در مورد میزبان این مرحله از مسابقات گفت: هنوز میزبان مسابقات مشخص نیست. این مسابقات یا در تهران یا در قم برگزار خواهد شد. منتظر هستیم برنامه‌ها هماهنگ شود بعد میزبان مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها