کد خبر : 1792011 | 23 آبان 1400 ساعت 14:20 | 27.7K بازدید | 7 دیدگاه

مارک دگریس

هازارد؟ رئال را جدی نگیرید، بلا سرتان می‌آید

ستاره سابق فوتبال بلژیک معتقد است ادن هازارد بازی با رئال را دست کم گرفته بود.

هازارد؟ رئال را جدی نگیرید، بلا سرتان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان 2019 به عنوان یک خرید کهکشانی چلسی را به مقصد رئال ترک کرد. 100 + 30 میلیون یورو برای این انتقال هزینه شد اما پس از دو سال و نیم ستاره بلژیکی نتواسنته گوشه ای از باز یهای درخشانش در چلسی را تکرار کند. هازارد همواره درگیر مصدومیت ها بوده و فصل جاری که کمتر از همیشه با این معضل روبرو بوده نیز به سد محکم وینیسیوس برخورد کرده و نیمکت نشین شده است.

 

 

1658668

 

 

شروع هازارد در رئال نیز پرحاشیه بود. او با کیلوهای اضافه در پیش فصل حاضر شد تا انتقادات وحشتناک رسانه های اسپانیایی را به جان بخرد. او را به غیر حرفه ای بودن متهم کردند و اینکه به ارزش های رئال توهین کرده است.

 

 

1664274

 

 

هازارد اما در تیم ملی بلژیک بازیکن ثابت است و دیشب 62 دقیقه نیز برابر استونی به میدان رفت.

مارک دگریس بازیکن دهه 80 و 90 فوتبال بلژیک در مصاحبه با نشریه "Het Laatste Nieuws" حملات تندی را نثار هازارد کرد و گفت:« پس از این همه وقت هنوز نتوانسته ام درک کنم که هازارد چطور با 7 کیلو اضافه وزن در اولین تمرین رئال حاضر شد. این واقعا غیر قابل توضیح است. 5 کیلو اضافه وزن؟ چه فرقی می کند؟ چطور در چند هفته تعطیلات تابستانی این همه اضافه وزن پیدا کرد و توضیح دادنش خیلی سخت به نظر می رسد. نمی توانید در اولین تمرین تیمی مثل رئال با این شرایط حاضر شوید. انگار او رئال را دست کم گرفته بود.»

 

 

1658667

 

 

دگریس ادامه داد:« هازارد با آن وضعیت بدنی سعی داشت طبق همان ریتم هم تیمی هایش تمرین کند و این غیرممکن بود. ابتدا باید کیلوهای اضافه را از دست می داد و نتیجه این شد که خیلی زود مصدومیت های عضلانی هم شروع شدند. در مدت زمان کم وقتی وزن از دست می دهید، باید منتظر چنین اتفاقاتی باشید. او برای شروع کار در رئال خوب برنامه ریزی نکرد و واقعا همه چیز را ساده گرفته بود. بازی در رئال جدی تر از تصورات است ولی هازارد این را لحاظ نکرده بود.»

 

دیدگاه‌ها