کد خبر : 1792066 | 23 آبان 1400 ساعت 22:18 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

فریاد شادی طیبی با گل صدرنشینی بنفیکا(عکس)

بنفیکا با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود مقابل کاندوسو به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال بنفیکا که حسین طیبی را برای دومین سال پیاپی در اختیار دارد، در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال مقابل تیم رده هفتمی کاندوسو قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی پُر گل خانگی شد.

 

حسین طیبی که پس از زدن دو گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هفته قبل نیز مجددا به میدان رفته بود، در حضور دوباره در ترکیب تیمش و بازی مقابل کاندوسو موفق به گلزنی شد.

 

 

1664395

 

 

 

ستاره ایرانی تیم فوتسال بنفیکا که پیش از این در سه مسابقه لیگ برتر پرتغال به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده بود، در جریان پیروزی تیمش مقابل کاندوسو توانست یکی از گل‌ها را بزند و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ چهار گُله شود.

 

یاران طیبی که پیش از این در هفت مسابقه لیگ برتر پرتغال ۶ پیروزی و تنها یک شکست داشتند، در دیدار مقابل کاندوسو نیز به روند خوب خود ادامه دادند و به برتری ۵ بر یک رسیدند تا ۲۱ امتیازی شوند، صعود یک پله‌ای در جدول داشته باشند و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون و فوندائو که هم‌امتیاز با آنها هستند، صدرنشین شوند.

 

 

1664396

 

 

 

ملی‌پوش ایرانی بنفیکا در چهار مسابقه تیمش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال به دلیل آسیب‌دیدگی دنده که از اردوی تیم ملی برای او باقی مانده بود نتوانست به میدان برود، اما در چهار دیدار دیگر تیمش توانسته پنج گل به ثمر رساند.

 

 

1664397

دیدگاه‌ها