کد خبر : 1792104 | 24 آبان 1400 ساعت 08:23 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

علی رحیمی: به بازی تدارکاتی بیشتری نیاز داریم

علی رحیمی گفت: تیم ملی هندبال نیاز به بازی دوستانه بیشتری دارد تا بازیکنان با آمادگی و هماهنگی بیشتری راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

علی رحیمی: به بازی تدارکاتی بیشتری نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دروازه بان تیم ملی هندبال در خصوص تورنمنت قطر اظهار کرد: قبل از قطر یک اردوی یک هفته ای در تهران داشتیم و بعد عازم تورنمنت قطر شدیم. در این تورنمنت سه بازی انجام دادیم. اولین بازی مقابل عربستان بود که توانستیم ببریم اما مقابل کویت و قطر بازی را واگذار کردیم. در بازی مقابل کویت مربی می‌خواست برنامه‌ها و ایده‌های ذهنش را پیاده کند. برای این منظور چیدمان را تغییر می‌داد و بازیکنان را کنار هم تست می‌کرد. به گفته فرناندز این تورنمنت برای کسب نتیجه نبود و بیشتر هدف شناختن سبک بازی بازیکنان در حین مسابقه بود. کادر فنی قرار بود بازیکنان را در دیدار دوستانه محک بزند. 

 

رحیمی در خصوص سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: مربی بازیکنان را شارژ می‌کند و به آنها روحیه می‌ دهد تا به خودباوری برسند. تیم ملی ما چندسالی است که نتیجه نگرفته و جهانی نشده است. اکنون نظریه‌های این مربی خوب است و می‌خواهد تا بازیکنان ایرانی در هر سنی که هستند خود را پیدا کنند. فرق ندارد اولین باری است که به تیم ملی آمده اند یا ۱۰ سال سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارند. او می‌خواهد بازیکنان ایرانی به خودباوری برسند و خود را پیدا کنند. کاری که تاکنون هیچ مربی با بازیکنان ایرانی نکرده است.

 

وی در خصوص پیش بینی اش از مسابقات قهرمانی مردان آسیا و جهانی شدن تیم ملی هندبال ایران گفت: مسلما کار بسیار سختی داریم، با ایران ۶ تیم هستند که برای جهانی شدن می‌جنگند اما تنها ۵ سهمیه توزیع می‌شود. من امیدوارم که امسال با سالهای دیگر برای هندبال ایران متفاوت باشد. تیم ملی زنان هم جهانی شد که استارت خوبی برای هندبال ایران بود و امیدوارم که تیم ملی مردان این پرونده را تکمیل کند. من می‌گویم حتی مقام آوردن در این مسابقات دور از دسترس نیست. چون کادر فنی و سرمربی خوبی داریم و فدراسیون هم همه جوره از تیم ملی حمایت می‌کند. انگیزه زیادی هم در میان بازیکنان ایجاد شده است. 

 

دروازه بان تیم ملی هندبال در خصوص تورنمنت رومانی و اسپانیا نیز گفت: نمی‌دانم قطعی شده یا خیر. یک ماهه دیگر بازی های لیگ را داریم که سه بازی انجام می‌شود و به گفته کادر فنی قرار است تیم ملی اول به اسپانیا و بعد به رومانی برود. امیدوارم که این تورنمنت ها قطعی شود چون تیم ملی نیاز به بازی دوستانه بیشتری دارد تا بازیکنان بیشتر در کنار هم مسابقه دهند و با آمادگی بیشتر راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم. 

 

وی در ادامه در خصوص حضور لژیونرها در اردوها گفت: امیدوارم در این دوره تیم ملی از همه پتانسیل‌هایش استفاده کند، چه بازیکنانی که در داخل بازی می‌کنند و چه بازیکنانی که در خارج از ایران هستند استفاده شود تا با برنامه سرمربی بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. امیدوارم از پتانسیل های هندبال امسال به خوبی استفاده شود. من مطمئنم با آمدن این مربی این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها