کد خبر : 1792271 | 24 آبان 1400 ساعت 23:30 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

کینگزلی کومان:

سطح خط حمله فرانسه از بایرن هم بالاتر است

کینگزلی کومان، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ درباره قدرت بالای خط حمله خروس ها صحبت کرده است.

سطح خط حمله فرانسه از بایرن هم بالاتر است

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش تیم ملی فرانسه از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر میزبان قزاقستان بود و موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نظیر حریف خود را با هشت گل در هم بکوبد؛ موضوعی که باعث شد مدافع عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی حضور خود در قطر را قطعی کند و علاوه بر این برای رقبا خط و نشانی جدی بکشد.

 

 

1664819

 

 

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت تیم ملی فرانسه به خط حمله خروس ها مربوط می شود؛ جایی که آنها مثلث ترسناک کیلیان امباپه، کریم بنزما و آنتوان گریزمان را در اختیار دارند اما در عین حال بازیکنان دیگری نیز هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حتی می توانند خود را به ترکیب اصلی تیم دیدیه دشان تحمیل کنند.

 

کینگزلی کومان یکی دیگر از ستاره های با کیفیت خط حمله تیم ملی فرانسه محسوب می‌شود که در دیدار مقابل قزاقستان به نوعی در خط دفاعی به کار گرفته شد اما در این پست هم دو پاس گل از خود به ثبت رساند. کومان درباره شانس خود برای تداوم حضور در ترکیب اصلی فرانسه می گوید: "سطح خط حمله در تیم ملی بسیار بالا است، شاید حتی از بایرن‌مونیخ هم بالاتر باشد. ما می توانیم در کنار یکدیگر هم بازی کنیم.(امباپه، گریزمان،بنزما)"

 

 

1664820

 

 

کومان در دیدار برابر قزاقستان به عنوان یک مدافع رونده به کار گرفته شد. او درباره این نقش جدید خود نیز گفت: "از نظر دفاعی، این برای من جدید است اما می خواستم نشان دهم که این پست هم می تواند یک گزینه برایم باشد. این سیستم کمک زیادی به تیم می کند."

دیدگاه‌ها