کد خبر : 1792504 | 26 آبان 1400 ساعت 02:02 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

دشان: امسال فقط 10 دقیقه جهنمی داشتیم!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در مجموع از عملکرد تیمش در سال 2021 رضایت دارد.

دشان: امسال فقط 10 دقیقه جهنمی داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می رسید فرانسه بخت اول قهرمانی در یورو 2020 باشد، اما آنها در شبی عجیب برتری مقابل سوئیس را از دست داده و در ضربان پنالتی مغلوب شدند. البته آنها در ادامه شرایط را تغییر داده و موفق شدند لیگ ملت های اروپا را فتح کنند. بعد از برتری فرانسه با دو گل در آخرین بازی سال برابر فنلاند، دیدیه دشان در مورد سال آتی و برنامه های پیش روی تیمش صحبت کرده است.

 

1613884

 

دیدیه دشان گفت: "این آخرین بازی سال 2021 برای تیم ملی فرانسه بود و من امیدوارم ما در آینده همه کار برای ادامه این روند انجام دهیم. ما موفق شدیم این سال را نیز خیلی خوب به پایان برسانیم. البته اگر آن 10 دقیقه جهنمی در تابستان امسال و در دیدار مقابل تیم ملی سوئیس در جریان رقابت های یورو 2020 را فراموش کنیم، سال بسیار مثبتی برای تیم فرانسه رقم خورد. ما بار دیگر ثابت کردیم که می توانیم با هر تیمی در دنیای فوتبال رقابت کنیم.

 

حالا سال جدیدی پیش روی تیم ملی فرانسه خواهد بود. دیدارهای تدارکاتی در سال آینده برگزار می کنیم و دور جدید لیگ ملت های اروپا را نیز در پیش داریم که البته زمان زیادی تا آغاز آن تورنمنت باقی مانده است. قبل از آن رقابت ها هشت بازی خواهیم داشت که آخرین دیدار در سپتامبر برگزار می شود. باید این شرایط را حفظ کنیم و من شما را در ماه مارچ و در مقطع برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فرانسه دوباره ملاقات خواهم کرد."

دیدگاه‌ها